خبرگزاری کار ایران

آقای مسئول، شب عید است و شرمنده زن و بچه‌مان هستیم

عسگری: کارد به استخوان‌مان رسیده است؛ مسجد سلیمان خرج ایران را می‌دهد اما تیم فوتبالش پول ندارد!

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۱۲

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره اعتصاب بازیکنان این تیم صحبت کرد و می‌گوید نزدیک به فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز آنها دست خالی هستند.

عباس عسگری در گفت و گو با ایلنا، درباره اعتصاب بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما قرار بود بعد از بازی با پرسپولیس دست به چنین کاری بزنیم اما باز هم به احترام هواداران و مردم مسجد سلیمان تا بازی مقابل نساجی دست نگه داشتیم. دوست داشتیم چون بازی در شهر خودمان است آرامشمان را حفظ کنیم و کسی از این ماجرا خبر نداشته باشد تا بلکه مشکلات حل شود.

او ادامه داد: از طرف مسئولان شنیدیم که از طرف وزارت نفت به باشگاه قرار است پولی پرداخت کنند و طبق معمول وعده وعید دادند که بعد از بازی نساجی محقق شود که تا الان هم می‌گویند فردا یا پس فردا درست می‌شود! الان به ما زنگ می‌زنند اما فقط می‌گویند به تمرین بیایید. می‌گویند مصوبه‌ای به دست باشگاه رسیده، خب این مصوبه را نفت آبادان هم دارد اما وقتی پول نیست چه فایده‌ای دارد؟

عسگری افزود: برای خودم باورکردنی نیست اما همین الان ماشینم را فروختم تا نزدیک به شب عید پول داشته باشم. الان پیاده شدم و سومین نفر در تیم هستم که ماشینم را می‌فروشم. تمام این کارها را می‌کنند تا ما مقابل هواداران بایستیم. هواداران خداراشکر همه این را می‌دانند و ما خدایی نکرده دوست نداریم که تیم محبوبمان متضرر شود.

کاپیتان نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات مالی این تیم افزود: به ما می‌گویند خب ذوب آهن 30 درصد گرفته و شما هم 30درصد دریافتی داشته‌اید پس هیچ مشکلی نیست! این را در نظر نمی‌گیرند که آنها قراردادهای میلیاردی دارند اما سقف قراردادما در اینجا 400 میلیون تومان است. الان هم هیچ یکی از مسئولان شرکت نفت درست است تیم خصوصی است اما خبری از ما ندارند که تلاشی کنند و این تیم را آباد کنند. سوال من اینجاست تمام خرج ایران از مسجد سلیمان و نفت آن تامین می‌شود بعد آن موقع چند میلیارد نیست که تیم ما از این وضعیت پیچیده خلاص شود؟‌ 

او درباره شرایط تیم گفت:‌ الان تمام بازیکنان ناراخت هستند؛ این طبیعی است چرا ناراحت نباشند؟ ما مدتی است تنها به خاطر آقای مرزبان تمرین می‌کردیم. ایشان در جریان هستند و به احترام ایشان حرفی نزدیم چون نگویند که بی غیرت هستیم و فقط به پول فکر میکنیم. حالا دیگر کارد به استخوانمان رسیده است. وضعیت واقعا خراب است؛ بازیکن داریم که در خوابگاه می‌خوابد و پول ندارد برای مرخصی‌ها به تعطیلات برود. خب این چطور باشگاهی است؟

عسگری در این باره که قرار است با چنین وضعیتی چطور مقابل استقلال بازی کنند، گفت: تمرین که نداریم و مسئولان باید به آنها بربخورد که در چنین شرایطی هستیم. آنها خیلی هم دوست دارند این تیم سقوط کند، ما منتظریم که کسی به داد ما برسد. یک مقدار پول تزریق شود و ما این بازی‌های سخت را انجام بدهیم. به غیر از این شرایط بخواهد باشد به راحتی سقوط می‌کنیم. فقط بلد هستند هواداران را گول بزنند؛ آقای مسئول، به فکر بازیکنان هستید این را بدانید که شب عید است و با دست خالی شرمنده زن و بچه مان هستیم. 30 درصد از قرارددمان را به طور پرداخت کرده‌اند که نفهمیدیم به چه صورت خرج شد. این حق مسجد سلیمان نیست، 120 سال از اینجا نفت می‌برند و یک درصد از آن را به تجهیز تیم اختصاص بدهند مگر چه می‌شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز