خبرگزاری کار ایران

مرزبان: استقلال شخصیت برگشتن به لیگ قهرمانان را دارد/ بازیکنانم اعتراض کردند نه اعتصاب/ بعد از هر باخت به داوران حمله نکنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۴۲

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد تقابل با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان در خصوص دیدار با استقلال و دیدار این تیم با الدحیل اظهار داشت: استقلال مقابل الدحیل بعد از شروع خیلی خوبی که نیمه اول داشت در نیمه دوم دچار مشکل شد و فواصل خوب رعایت نشد و تیمی که می‌توانست نیمه اول با یک یا حتی دو گل جلو بیافتد در نیمه دوم گل اول را که خود تیم بیشتر باز شد و گل‌های بعدی را خوردند. با این حال امیدوار هستم این تیم در آسیا به بازی‌ها برگردد چرا که باخت در بازی اول خارج از خانه مشکل بزرگی نیست. این تیم بازیکنان زیادی دارد که تجربه آسیایی دارند و ملی‌پوشان زیادی دارد که تیم را برمی‌گردانند و اعتقاد قلبی دارم این تیم با کیفیت می‌تواند از تیم‌های صعود کننده باشد.

وی افزود: اینکه در بازی اول باختند را زیاد نباید مورد قضاوت قرار دهیم چرا که بازی‌های اول همیشه چالش بزرگی برای تیم‌هاست خصوصاً اگر خارج از خانه باشد. از کیفیت فوتبالی استقلال می‌دانیم  و تیم خوبی هستند و ملی‌پوشان با تجربه زیادی دارند، این تیم اوایل فصل به بحران خورد خودش را سازماندهی کرد و توانستند به لیگ برگردند و از شانس‌های قهرمانی هستند. آنها تمام تلاششان را می‌کنند که 3 امتیاز را بگیرند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به اعتصاب بازیکنانش گفت: در مورد اینکه بازیکنان ما 3 روز است تمرین نکرده‌اند باید توضیح داد که حق طبیعی این تیم و بازیکنان ما این است که نسبت به شرایط مالی معترض باشند و چیزی به اسم اعتصاب نبود و یک اعتراض حقوقی بود ولی بازیکنان روش خوبی برای اعتراض به کار گرفتند چرا که در این مدت جلسات زیادی برگزار شد و اصلاً شرایط روحی تمرین کردن نداشتند. این را همه ما باید بدانیم که وقتی مدیران تیم زندگی طبیعی خودشان را دارند ولی بازیکنان شرایطشان فرق می‌کند. یک بازیکن قبل از عید دریافتی نداشته باشد طبیعتاً از نظر شخصی باید جوابگوی خانواده‌اش باشد و این را باید همه مدیران باشگاه‌ها بدانند که بازیکنان برده باشگاه‌ها نیستند و از حقوق مدنی خود دفاع می‌کنند چون هر بازیکنی بتواند خوب بازی کند و پرداختی باشگاه‌ها هم مرتب نیستند و باید این موضوع را به درستی سازماندهی کنیم.

مرزبان در ادامه گفت: از طرفی دیگر باید این مساله را اشاره کنم که مدیران نفت مسجد سلیمان و نصیریان دوست و اعضای هیات مدیره در کنار ما بودند و اعتراض‌ها را به حق می‌دانستند و باید تشکر کنم مسئولان با تمام مشغله خود شجاعت داشتند و در تمام جلسات حاضر شوند و گفتگو کنند و این احساس را به تیم می‌دادند که این حق و حقوق بازیکنان است که باید پرداخت می‌شد. توانستیم مسائل را خیلی خوب سازماندهی کنیم و وارد این بازی مهم بشویم. شاید این حس وجود داشته باشد که تمرین نکردن ما در چند روز می‌تواند به ما آسیب بزند.

وی با تمجید از شاگردانش یادآور شد: بازیکنان ما تعهد و تعصب بالایی به تیم‌شان دارند و تشکر می‌کنم از آنها و زحماتشان. با وجود همه مسائلی که هست بازیکنان تمرین خوبی برای این بازی داشتند و با تمام وجود حاضر شدند. شرایط ارائه یک فوتبال خوب داریم و تیم ما شخصیت خوبی پیدا کرده و مساله مهم و حساسی هست که تیم توانسته خودش را اثبات کند و با توجه به بازی‌های خوب قدرتش را اعمال کند. از هواداران هم ممنون هستم که مارا حمایت می‌کنند.

مرزبان در پایان در خصوص عملکرد داوران لیگ هم گفت: در مورد مسائل داوری 3 هفته است که تصمیمات اشتباهی گرفته می‌شود که کارشناسی‌ها نشان می‌دهد که به زیان ما بوده و پنالتی‌های ما گرفته نشده است.  ولی من به داوران حمله نمی‌کنم آنها انسان‌های شریف و خوبی هستند که زحمت می‌کشند و این اشتباهات در فوتبال وجود دارد ولی آخرش این است که کفه ترازو همیشه به یک سمت نیست و ممکن است ما هم روزی سود ببریم از اشتباهات. وظیفه ما این است که احترام داوران و دپارتمان داوری را داشته باشیم. اگر می‌بازیم یا مساوی می‌کنیم به سرعت به داوران حمله نکنیم و بپذیریم اشتباهات خود ما به عنوان بازیکن و مربی نقش اصلی را داشته و قبل از حمله به داور از خودمان بپرسیم که کار درست را انجام دادیم یا نه و بعد به داوری بپردازیم. با اینت حال من همیشه احساس این را دارم که باید ارتباط خوبی با دپارتمان داوری داشته باشیم و به مردم این حس را بدهیم که اشتباهات همه سهوی هستند و در سطح جهانی هم رخ می‌دهد. داوران و عوامل تیم ها باید احترام یکدیگر را نگه دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز