خبرگزاری کار ایران

سرهنگ نظافتی خبر داد:

کشف ۲۴ کیلوگرم مواد افیونی و ۲ تن ذغال قاچاق در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۵۲

فرمانده انتظامی بردسکن از کشف و ضبط ۲۴ کیلو گرم مواد افیونی و دو تن ذغال قاچاق طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، سرهنگ عباس نظافتی گفت: در چهارمین روز از ایام تعطیلات نوروزی ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در حین کنترل وسائط نقلیه عبوری محور بجستان به بردسکن به یک دستگاه کامیونت حامل چوب مشکوک و برای بازرسی دقیق‌تر، خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو و بازجویی از راننده مقدار ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ نظافتی عنوان کرد: فرد قاچاقچی این مقدار مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور جاسازی و قصد داشت از طریق این محور به مشهد مقدس حمل کند که با هوشیاری ماموران به دام افتاد.

وی افزود: دراین رابطه راننده قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی برسکن همچنین از کشف دو تن ذزغال قاچاق در بردسکن خبر داد.

سرهنگ نظافتی عنوان کرد: در پی گشت‌زنی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در محور بردسکن به بجستان به یک دستگاه کامیونت حامل ذغال مشکوک و برای بازرسی دقیق‌تر خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران از راننده جوان درخواست ارائه مدارک می‌کنند که فاقد هرگونه مدارک حمل این محموله ذغال بود.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود:  این راننده محموله زذغال را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و قصد حمل آن را از طریق این محور به استان‌های شمالی کشور داشت که با تیزبینی و هوشیاری ماموران این فرماندهی شناسایی و محموله دوتنی ذغال قاچاق کشف شد.

به گفته وی ارزش این مقدار ذغال ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است که پس از  تشکیل پرونده و بازجویی فرد متخلف به دادسرا معرفی و ذغال‌های کشف شده تحویل یگان حفاظت منابع طبیعی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز