خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

استاندار البرز فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۹۴

استاندار البرز طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به همه هموطنان به ویژه شهروندان فهیم البرز تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز طی پیامی عید نوروز را تبریک گفت، در متن این پیام آمده است:

نوروز باستانی از کهن ترین جشن های به جای مانده از روزگار پر فراز و نشیب ایران است که مبنای آن بنا بر هوشمندی نیاکان ما و روحیه قدرشناسی و یکتاپرستی مردم این سرزمین، گرامیداشت نخستین روز سال خورشیدی قرار گرفته است.ایرانی ها آغاز فصل بهار و تعادل در زمان را به شکرانه بازگشت جانی تازه به تن زمین به عنوان آغاز سال در نظر گرفته اند؛فصل رویش دوباره درختان و گیاهان و شادابی طبیعت که در قرآن کریم نیز بارها برای یادآوری قدرت پرورگار به خردمندان وحقیقت جویان معرفی شده است.

سالی که گذشت سالی پر فراز و فرود بود و مردم با صبوری،خویشتن داری و وفاداری به انقلاب اسلامی روزهای سختی را تجربه کردند،اما با توکل به فضل پروردگار همین همراهی ملت شریف و همت دولتمردان و همکاری همه مسوولین مسیر پیش رو را هموار خواهد ساخت و افق های روشنی را برای ایران عزیز ترسیم خواهد نمود.

فرا رسیدن سال 1398 خورشیدی که با انتخاب حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب "رونق تولید" را محور حرکت دولت و ملت قرار داده را خدمت ملت شریف ایران و شهروندان ارجمند تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید دارم در سایه درایت و هدایت مقام معظم رهبری و مدیریت مدبرانه و دلسوزانه ریاست محترم جمهور،شاهد توفیق هرچه بیشتر دولت تدبیر و امید در خدمت به ملت شریف ایران وسالی پرفروغ،پرامید و پر رونق در تمامی حوزه ها باشیم.

آنچه  که یکی از دغدغه های اصلی اینجانب نیز در البرز است همین موضوع تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی است که با توجه به ظرفیت های ویژه استان البرز بعنوان یک قطب صنعتی وعلمی واقتصادی قطعا میتوانیم حجم قابل توجهی از این پتانسیل بالا را بالفعل کنیم. 

در پایان از درگاه ایزد منان برای تمامی خدمتگزاران به نظام و انقلاب و آحاد مختلف هم میهنان عزیز سالی توأم با شادکامی،تندرستی،پویایی،همدلی و همتی والا مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز