خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد:

۲۵۰ نفر اهل تشیع و تسنن از تایباد عازم مناطق جنگی‌کشور شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۴۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد، گفت: اقشار مختلف اهل تشیع و تسنن تایباد در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

سرهنگ داوود اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، افزود: طی 2 هفته گذشته این سومین دوره اعزام کاروان راهیان نور بود که از تایباد برای تجدید میثاق با شهدا عازم مناطق جنگی شدند.

وی گفت: از ابتدای اسفند ماه 100 دانش‌آموز دختر و پسر در قالب 2 کاروان برای بازدید از مناطق جنگی عازم جنوب شدند و روز جمعه 250 نفر در قالب 5 کاروان شامل دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم تشیع و تسنن به مدت 6 روز به مناطق جنگی جنوب کشور رفتند.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد مطرح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسانی مانند اورژانس، هلال احمر و پشتیبانی این کاروان‌ را همراهی کردند تا در طول سفر زائران با خاطری آسوده مناطق جنگی را بازدید کنند.

  وی با اشاره به اهمیت سفر به مناطق جنگی گفت: اعزام اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به مناطق جنگی علاوه بر تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا و امام شهدا است راهی برای آشنایی بیشتر با صبر و استقامت مردم خونگرم خطه جنوب کشور بوده که چگونه با غیرت تمام در مقابل دشمن ایستادگی کردند.  سرهنگ اللهیاری افزود: همچنین گروه‌های اعزامی در طول مدت اقامت از مناطق هویزه، شلمچه و یادمان‌های شهدای مناطق جنگی در جنوب بازدید و در طول سفر برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(ع) مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز