خبرگزاری کار ایران

آمادگی حسینیه‌های یزد برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۲۰۵

مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران» از فراهم آوردن امکان اسکان اضطراری مسافران نوروزی در برخی حسینیه‌های یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیدحسن حسینی» با اشاره به وجود بیش از 1000 حسینیه در یزد اظهار کرد: حسینیه‌ها ظرفیت‌های قابل توجهی در یزد دارند که حتی می‌توانند به زیرساخت‌های گردشگری استان نیز اضافه شوند لذا با برنامه‌ریزی مناسب می توان از ظرفیت این حسینیه‌ها به نحو مطلوب‌تری در تمام ایام سال استفاده کرد.

وی افزود: معرفی جاذبه‌های گردشگری مذهبی یزد به مسافران، ارائه ماکت‌های چوبی از نخل و بادگیر در قالب بسته‌های فرهنگی و برپایی ایستگاه صلواتی چای و شربت در اماکن گردشگری به ویژه حسینیه امیرچخماق از برنامه‌های نوروز 98 است.

این مسئول با اشاره به استفاده از ظرفیت حسینیه‌ها در اسکان مسافران نوروزی، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با هیئت امنا و مسئولان حسینیه‌ها چنانچه شرایط جوی نامساعد شود یا مراکز اقامتی گنجایش کافی برای پذیرایی از مسافران نوروزی را نداشته باشند، امکان اسکان اضطراری مسافران در برخی از حسینیه‌ها وجود دارد.

حسینی در مورد حسینیه‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی نیز در پایان تصریح کرد: حسینیه جنت‌آباد، حسینیه ابوالفضل(ع)، حسینیه حضرت سجاد(ع) هیئت علقمه امامشهر، حسینیه سلسبیل و حسینیه خلف‌باغ از جمله این حسینیه‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز