خبرگزاری کار ایران

داود محمدی به ایلنا خبر داد:

ابلاغ اعتبار راه‌اندازی بیمارستان شهدای آبیک در اوایل سال آینده/ اختصاص بخشی از اعتبار به استان صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۹۹۱

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: ابلاغ اعتبار راه‌اندازی بیمارستان شهدا آبیک در اوایل سال آینده صورت می‌گیرد.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: درباره بیمارستان شهدای شهرستان آبیک مذاکراتی با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم و دستوراتی أخذ شده که اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی بیمارستان شهدا مصوب شده است.

وی افزود: حدود 12 مورد از دستورات رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین ابلاغ شده و برخی هم ابلاغ نشده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: قطع به یقین پیگیر هستیم اختصاص 50 میلیارد ریال برای راه‌اندازی بیمارستان شهدای آبیک در اسرع وقت اتفاق بیفتد که البته از سوی سازمان برنامه و بودجه به وزارت‌بهداشت و سپس به دانشگاه علوم پزشکی استان ابلاغ می‌شود.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان برنامه و بودجه کارهای روزمره و جاری را در اولویت قرار داده، اضافه کرد: در پایان سال قرار داریم و سیستم اداری اختصاص اعتبار بیمارستان شهدا باید طی شود از سویی، سازمان برنامه و بودجه گرفتاری‌های خودش را دارد و در حال پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان و غیره است.

وی خاطرنشان کرد: نامه اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی بیمارستان شهدا امضا شده و کپی آن نامه هم موجود است و حتما این بودجه اختصاص می‌یابد.
 

ابلاغ اعتبار راه‌اندازی بیمارستان شهدای آبیک در اوایل سال آینده/ اختصاص بخشی از اعتبار به استان صحت ندارد

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که شنیده شده بخشی از اعتبار مصوبه برای راه‌اندازی بیمارستان شهدا به استان اختصاص می‌یابد، این موضوع صحت دارد، اذعان کرد: این موضوع صحت ندارد و اعتبار به نام آبیک و بیمارستان شهدا است و به‌طور کامل برای آن هزینه می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره این موضوع که با توجه به تحریم‌ها و گرانی‌های موجود، اختصاص اعتبار مذکور برای راه‌اندازی بیمارستان شهدا برای سال آینده کفایت می‌کند، توضیح داد: رشد قیمت‌ها اتفاق افتاده و خیلی تاثیر چندانی نخواهد داشت.

محمدی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه اگر تجهیزات پزشکی در گمرک بماند و ترخیص نشود، آیا راه‌اندازی بیمارستان شهدا آبیک ابتر می‌ماند، بیان کرد: در صورت وجود این مهم، موضوع را پیگیری می‌کنیم. البته یک استثنائاتی در زمینه دارو، مسائل‌بهداشتی و درمانی وجود دارد و مسئولان به آنها قائل هستند و با پیگیری در این زمینه، تلاش خواهیم تسریع بخشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز