خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی استان یزد خبر داد:

توزیع میوه شب عید از امروز آغاز شد/ثبت سفارش به صورت آنلاین

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۳۳

مدیر تعاون روستایی استان یزد از توزیع تدریجی میوه‌های تنظیم بازاری شب عید از امروز در سطح استان یزد خبر داد.

علی جهازی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برنامه‌ریزی های لازم و زمانبندی شده برای توزیع میوه شب عید اظهار داشت: توزیع میوه ستاد تنظیم بازار عید نوروز در 190 غرفه مرکز در نقاط مختلق استان از امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه با تصمیم ستاد تنظیم بازار یزد، نرخ میوه تنظیم بازار شب عید مصوب شده ادامه داد: میوه ‌های تنظیم بازار بین ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت خرده فروشی محصول در بازار استان، عرضه می شود.

مدیر تعاون روستایی استان یزد با اشاره به اینکه میوه های تنظیم بازاری شامل پرتغال و سیب از ماه گذشته در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است اضافه کرد: اقلام ذکر شده از امروز تا 15 فروردین در این غرفه ها توزیع می شود.

وی با بیان اینکه ذخیره سازی به میزان کافی انجام شده و مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند عنوان کرد: در چند مرحله بیش از ۸۰۰ تن انواع پرتقال والنسیا و تامسون و ۶۰۰ تن سیب زرد و قرمز مرغوب برای توزیع با نرخ مصوب ذخیره سازی شده است.

جهازی با بیان اینکه میوه های تنظیم بازار در استان با افزایش سه برابری نسبت به سال گذشته ذخیره سازی شده است افزود: میوه‌ها با وزن شش تا هشت کیلویی به نرخ مصوب برای پرتقال تامسون از قرار هر کیلو ۳۵ هزار ریال، پرتقال والنسیا از قرار هر کیلو ۴۵ هزار ریال و سیب زرد و قرمز از قرار هر کیلو ۶۲ هزار ریال توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه با هدف رفاه حال شهروندان امسال در اقدامی متفاوت به صورت انلاین نیز سفارش و توزیع خواهیم داشت اظهار کرد: برای دسترسی آسان به میوه تنظیم بازار در اقدامی نوین با ارائه خدمات الکترونیکی،  بخشی از سهمیه میوه تنظیم بازار استان یزد به صورت مجازی و الکترونیکی ثبت سفارش و درب منزل تحویل شود.

مدیر تعاون روستایی استان یزد با بیان اینکه این اقدام در سطح کشور برای اولین بار و تنها در استان یزد به عنوان پیشرو در خدمات الکترونیکی انجام می شود بیان داشت: در این روش نیز با نرخ دولتی عرضه خواهد شد و مراکز عرضه میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی اجازه توزیع سیب و پرتقال خارج از طرح مذکور را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز