خبرگزاری کار ایران

چرخساز خبر داد:

داروخانه هلال احمر البرز در ایام نوروز فعال است

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۶۸

رییس جمعیت هلال احمر استان البرز با عنوان اینکه ارائه خدمات تحویل داروهای تک نسخه ای در ایام تعطیل نوروز برقرار است، گفت: ایام نوروز 20 پایگاه ثابت و سیار، 6 پایگاه ثابت و 4 پایگاه سیار جوانان در بخش امداد جوانان، فعالیت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر چرخساز امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح خدمات ویژه هلال احمر استان البرز در ایام نوروز، برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه جمعیت هلال‌احمر در سال جاری با حوادث متفاوتی روبرو بود اما عملکرد امدادگران هلال احمر به گونه ای اجرا شد که در اکثر عملیات ها، فعالیت‌ها به خوبی مدیریت شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 97، درمانگاه اشتهارد و کرج افتتاح شد، افزود: در بخش تحویل دارو نسبت به افزایش خدمات ویژه داروخانه، نسبت به اعتماد سازی مردم، عملکرد رضایت بخشی داشتیم.

چرخساز تصریح کرد: تحویل داروهای تک نسخه ای از جمله خدمات خوبی بود که با تایید بیمه در محل داروخانه هلال احمر از سرگردانی بیماران خاص، جلوگیری شد.

رییس سازمان جمعیت هلال‌احمر استان البرز با اشاره به تحویل دارو برای بیمه های خدمات درمانی و تامین اجتماعی عنوان کرد: ارائه دارو بیمه نیروهای مسلح در سال آینده محقق خواهد شد.

چرخساز، گفت: 23 موتور، شامل 5 موتور چهارچرخ و 18 موتور تریل به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد و این تعداد رفته رفته بیشتر می شود که سرعت امدادرسانی در استان بالا رود.

چرخساز در رابطه با کافی بودن تجهیزات هلال‌احمر در ایام تعطیلات نوروز، گفت: با توجه به راه‌های مواصلاتی البرز، هرچه ناوگان امداد و نجات تجهیز شود، کافی نیست چراکه جاده‌های شمالی کشور زیرساخت کافی ندارد و معمولا ریزش کوه و بهمن، ترافیک و تردد زیاد مسافران از این مسیر، همیشه گریبان گیر کارهای‌مان هست و احتمال کفایت امکانات و تجهیزات، کم است ولی سعی می‌کنیم هر ساله با تقویت مجموعه به حد مطلوب نزدیک شویم و با آمادگی بیشتر در خدمت مسافران نوروزی باشیم.

چرخساز اظهار داشت: در ایام نوروز 20 پایگاه ثابت و سیار، 6 پایگاه ثابت و 4 پایگاه سیار جوانان در بخش امداد جوانان، فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: فعالیت گسترده در بحث محیط زیست و بهبود رفتارهای ترافیکی از جمله اقدامات شاخص در سال جدید خواهد بود.

رییس جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: امسال برای آمادگی بیشتر و هماهنگی با سایر دستگاهها و برای شناسایی نقاط ضعف و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها، مانورهای متعدد امداد و نجات برای حوادث مختلف اجرا شد.

وی با عنوان اینکه داروخانه هلال احمر در ایام تعطیل نوروز باز است، گفت: با دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ شده که بیماران خاص برای دریافت داروهای تک نسخه ای به این مرکز مراجعه کنند.

چرخساز به داروهای بیماران M.S و جانبازان اشاره کرد و اظهار داشت: دو باجه تحویل دارو برای این بیماران در  داروخانه هلال احمر استان البرز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز