خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

برق ادارات بدهکار شهرستانی قطع خواهد شد/ بدهی بیش از از ۶۵ میلیارد تومانی دستگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۷۲

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات شهرستانی بدهکار به این شرکت در روزهای آینده خبرداد.

 به گزارش ایلنا، فتح الله جهانتاب گفت: متاسفانه ادارات استانی و شهرستانی در پرداخت بدهی‌های خود به این شرکت سهل‌انگاری می‌کنند و با وجود پیگیری‌های مکرر و مستمر کتبی و شفاهی، از پرداخت بهای برق مصرفی خودداری می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای وصول مطالبات خود راهی جز قطع برق این ادارات ندارد، افزود: به مدیران نواحی اعلام کرده ایم برق ادارات دولتی شهرستانی که به این شرکت بدهکار هستند را قطع کنند.
 
معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان بدهکاری دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات رسان در این استان را بیش از ۶۵ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: حدود ۴۳ درصد از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات رسان است.
 
جهانتاب با تاکید بر قطع برق ادارات استانی و شهرستانی، یادآورشد: در مرکز استان نیز برق ساختمان‌های مرکزی دستگاه‌ها و شرکت‌های بدهکار قطع خواهد شد.
 
وی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شرکت توزیع نیروی برق استان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز