خبرگزاری کار ایران

راهزدی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

خسارت پنج میلیاردی زلزله به شبکه‌های برق بویراحمد و دنا/ کاکان برقدار شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۴۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خسارت اولیه زلزله 5.2 ریشتری به شبکه‌های برق بویراحمد و دنا را تاکنون پنج میلیارد ریال عنوان کرد.

داود راهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: صبح امروز دوازدهم اردیبهشت‌ماه زلزله‌ای به‌شدت 5.2 ریشتر، شهرهای سی سخت در شهرستان دنا و یاسوج در شهرستان بویراحمد را همراه روستاهای این شهرستان‌ها لرزاند و موجب قطع برق و ایجاد خساراتی به شبکه‌های برق شد.

وی با تشریح فعالیت تیم‌های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در همان دقایق اولیه وقوع زلزله، اظهارداشت: تمامی نقاط شهری سی سخت و یاسوج در همان دقایق اولیه برقدار و روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز که با مشکلاتی در حوزه برق مواجه شده بودند با اولویت، از نعمت برق پایدار برخودار شدند.

دهستان کاکان بویراحمد برقدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تنها نقطه‌ای که تا امروز عصر دچار قطعی برق شد دهستان کاکان بود که به‌دلیل ریزش کوه و شکسته‌شدن پایه برق فشار متوسط برق آن قطع که بعد از حدود شش ساعت نیز پایه برق جدید همراه شبکه های برق احداث و مشکل قطعی برق این دهستان نیز رفع شد.

راهزادی گفت: تمامی نقاط شهری و روستایی در هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار هستند و هیچ‌گونه قطعی برقی گزارش نشده است.

وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت قطع احتمالی برق با شماره 121 تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد دارای 240 هزار اشتراک برق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز