خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

برق پایدار در تمامی روستاها و شهرهای بویراحمد و دنا/ تلاش برای برقراری برق دهستان کاکان

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۵۵۲

مدیرعامل شرکت‌توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برق‌دار شدن تمامی نقاط شهری و روستایی شهرستان های بویراحمد و دنا در همان دقایق اول بعد از وقوع زلزله خبرداد.

" داود راهزادی" در حاشیه عملیات اجرایی برق دار شدن دهستان کاکان بویراحمد که بدلیل ریزش کوه و سقوط یک اصله پایه فشار متوسط برق این دهستان قطع شده بود به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: صبح امروز بدلیل زلزله 5.2 ریشتری در شهرهای یاسوج و سی‌سخت مرکز شهرستان دنا متاسفانه برق برخی از اماکن شهری و روستاهای این شهرستان ها قطع شد.

وی با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای برق‌دار شدن اماکن و روستاهایی که برق آنها قطع شده بود، خاطرنشان کرد: در همان دقایق اول و برحسب اولویت بندی‌های صورت گرفته، تمام اماکن شهری شهرهای یاسوج و سی سخت برق‌دار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمامی روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا که دچار زلزله شدید شده بودند اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار بوده و گزارشی مبنی بر قطع برق روستا و یا چندین خانوار شهری به مراکز 121 اعلام نشده است.

راهزادی، دلیل قطع برق دهستان کاکان بویراحمد که تنها منطقه ای که اکنون برق پایدار ندارد را ریزش کوه و شکستگی یک اصله پایه برق فشار متوسط ناشی از زلزله صبح امروز عنوان کرد.

وی گفت: هم اکنون تیم‌های عملیاتی در حال انتقال و جابجایی این اصله پایه فشار متوسط بوده که تا دقایقی دیگر نیز این دهستان از نعمت برق پایدار برخوردار می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین برق در سراسر استان خواست در صورت قطعی برق با تلفن 121 تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، 240 هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز