خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد خبر داد:

آغاز پیش فروش بلیت های اتوبوس ویژه سفرهای نوروزی/ آمادگی راهداران برای استقبال از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۷۶۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از آغاز پیش فروش بلیت های اتوبوس ویژه سفرهای نوروزی در این استان خبر داد و گفت: پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی به صورت الکترونیکی و حضوری شروع شد.

علی علیخانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در راستای تحقق حقوق مسافرین و استفاده از ظرفیت‌ های استان جهت جذب گردشگران، رفاه مسافریان نوروزی و رقم زدن سفری ایمن برای مسافران و توجه به رضایتمندی مسافر با برنامه ریزی های بعمل آمده پیش فروش بلیت های اتوبوس ویژه سفرهای نوروزی آغاز شد.

وی با اشاره به جابجایی مسافران نوروزی از 25 اسفند ماه هر سال تا 17 فروردین ادامه داد: تاکید ما بر رعایت حقوق مسافران است و مدیران شرکت های حمل و نقل و رانندگان نیز باید توجه جدی تری در این ایام بر مسائل فنی اتوبوس های خود داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به افزایش نظارت ها بر روند عرضه بلیط اتوبوس در این ایام اضافه کرد: نظارت‌های مستمر از طریق بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد بر روند فروش بلیط‌های نوروزی انجام می‌شود و با هرگونه تخلفی به طور جدی برخورد خواهد شد.

وی همچنین خواستار همکاری همه جانبه بخش خصوصی برای کاهش تصادفات جاده ای شد و گفت: تمام دستگاههای متولی امر به خصوص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای جلوگیری از تصادفات و برقراری تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی استان، آماده باش هستند.

علیخانی با بیان اینکه ۳۳۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۸ دستگاه مینی‌بوس و ۸۷ دستگاه سواری کرایه جابجایی مسافران را بر عهده دارند عنوان کرد: راهداران نیز در ایام نوروز با کشیک نوروزی در سطح جاده های استان به صورت آماده باش خدمت رسان مسافرین نوروزی خواهند بود تا مشکلی برای رانندگان و مسافران پیش نیاید.

وی با اشاره به تمهیدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای سفرهای نوروزی تصریح کرد: رفع و رجوع مسائل حمل و نقل مسافری و باری استان، کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام تعطیلات، شستشوی علائم، تعطیلی کارگاه‌های جاده‌ای از ۲۵ اسفند  تا 20 فروردین سال آینده همچنین ایمن سازی محل کارگاه پروژه‌های راهداری و راه سازی از جمله اقدامات پیش‌بینی شده برای بهبهود وضعیت ایمنی راه ها در ایام نوروز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در خصوص اقدامات نظارتی علاوه بر نظارت بر مدیران فنی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ و نقل افزود: دقت نظر بیشتر هنگام بررسی و ارائه تأییدیه سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربری قبل از اعزام به سفر همچنین نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی با جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز