خبرگزاری کار ایران

با هدف خدمت به بیمه شدگان تأمین اجتماعی ایجاد می‌شود؛

تشکیل ستاد ویژه رفاه مسافران نوروزی از ۱۵ اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۵۴

احداثسه بیمارستان‌ جدید در کشور توسط هیأت امنا سازمان مصوب شده و در سال آینده عملیات اجرایی آن در شهرهای یزد، دزفول و لنگرود آغاز می‌شود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر افزایش کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان گفت: هم اکنون ۱۵ درصد از خدمات درمانی انجام گرفته در کشور توسط مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا، " سید تقی نوربخش " گفت: هم اکنون ۸۱ بیمارستان و ۲۹۰ مرکز درمانی ملکی در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان کشور مشغولند.

نوربخش از برون سپاری خدمات بیمه‌ای و درمانی به عنوان یکی از سیاست‌های آتی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۰ مجوز مرکز برون سپاری در کشور صادر شده است که این مراکز با هدف تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان و کارفرمایان دائر شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ستاد ویژه رفاه مسافران نوروزی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این ستاد با هدف ارائه خدمات درمانی از پانزدهم اسفندماه ویژه بیمه شدگان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نوربخش به صدور مجوز ۳ بیمارستان جدید در کشور اشاره کرد و گفت: احداثاین بیمارستان‌ها توسط هیأت امنا سازمان مصوب شده و در سال آینده عملیات اجرایی آن در شهرهای یزد، دزفول و لنگرود آغاز می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت یک ماه زود‌تر عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری گفت: براساس مصوبه هیأت مدیره سازمان، مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی از پرداخت فرانشیز خدمات درمانی معاف می‌شوند.

نوربخش مشکل اساسی بخش درمان و سلامت را در کشور نرم افزاری خواند و گفت: برای حل مشکل سلامت و درمان در کشور باید همه دستگاه‌های بیمه‌ای و درمانی مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: براساس بودجه سال ۹۳، بخشی از هزینه نظام سلامت از محل هدفمندی یارانه‌ها دیده شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: یکی از سیاستهای این سازمان در بخش درمان خرید خدمات درمانی توسط مراکز درمانی غیر ملکی است که این سازمان در سراسر کشور با مراکز بهداشتی درمانی طرف قرارداد است.

وی با اشاره به وجود سه بیمارستان بزرگ در استان اصفهان گفت: بیمارستان غرضی، شریعتی و فاطمه زهرا در نجف آباد جزو مراکز ملکی درمانی این سازمان هستند که با توجه به فرسودگی و قدمت بیمارستان شریعتی وبا تصویب هیأت مدیره سازمان مجوز بازسازی و نوسازی این بیمارستان صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز