خبرگزاری کار ایران

محمدی‌فرد خبر داد:

کمک سیصد میلیونی علی پروین به جشن نیکوکاری البرز

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۲۳

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: علی پروین اسطوره فوتبال کشور در جشن نیکوکاری که به همت مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز برگزار شد سی میلیون تومان به نیازمندان کمک کرد.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد با اشاره به مشارکت اتاق اصناف استان البرز برای رفع نیازهای معیشتی مددجویان البرزی گفت: در جشن نیکوکاری که به همت مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز برگزار شد، جمعی از خیران، روسای اتحادیه‌ها، چهره‌های مطرح کشوری و استانی اعم از هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان حضور داشتند درمجموع و در قالب کمک نقدی رقمی معادل 570 میلیون تومان به نیازمندان کمک شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز با تقدیر از اهتمام ویژه اتاق اصناف استان البرز به امور معیشتی محرومان البرزی افزود: مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان البرز در زمینه‌های ایجاد فرصت شغلی، کمک به تأمین جهیزیه، درمان بیماران، خرید مسکن، تأمین هزینه تحصیل دانش آموزان در قالب اجرای طرح "هر کاسب حامی یک دانش‌آموز نیازمند" طرح اکرام ایتام و محسنین، سبد کالای حمایت غذایی و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

محمدی فرد با اشاره به فعالیت یک‌ساله مرکز نیکوکاری اصناف البرز گفت: ترغیب بیش از صد هزار کسبه عضو اتحادیه‌های اصناف استان به شرکت در امور نیکوکاری از طریق اعطای نمایندگی به ۶۴ اتحادیه اتاق اصناف البرز ازجمله اقدامات این نهاد در راستای توسعه اجتماعی خیر و احسان است.

مدیرکل کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه، وصل کردن جیب اغنیا به جیب فقرا از طریق توسعه اجتماعی امداد امام (ره) یکی از راهبردهای اصلی این نهاد در محرومیت‌زدایی است گفت: مشارکت اصناف و بازاریان درجشن‌های ملّی نیکوکاری و عاطفه‌ها فرصتی مغتنم برای رفع نیازهای معیشتی مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان غیر تحت حمایت کمیته امداد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز