خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خبرداد:

10 فقره کلاهبرداری از بازاریان اراکی با پیامک تقلبی

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۹۲

عامل انتقال وجه از 10 مغازه دار در شهر اراک به شیوه ارسال پیامک تقلبی دستگیر شد.

 به گزارش ایلنا، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی  گفت:‌ مدت پیش، یکی از طلافروشان با مراجعه به یکی از کلانتری‌های شهر اراک، شکایتی از کلاهبرداری فردی ناشناس را عنوان کرد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلی قرار گرفت.
 
حسینی افزود:‌ در تحقیقات انجام شده مشخص شد که فردی ناشناس با مراجعه به این طلافروشی، یک قطعه طلا خریداری کرده و برای پرداخت آن، از طریق همراه خود اقدام کرده و رسید خرید را به فرد فروشنده نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: فرد شاکی بعد از مدتی متوجه می‌شود که هیچ مبلغی به حساب او واریز نشده است و پیامکی که فرد خریدار به رویت او رسانیده است، جعلی و غیرواقعی بوده است.
 
این مقام انتظامی استان مرکزی گفت: با ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی و با آغاز تحقیقات تخصصی مشخص شد که در چند روز اخیر چندین مورد کلاهبرداری دیگر به این روش در سطح شهر توسط این فرد، انجام شده است.

حسینی با بیان آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری این فرد گفت:‌ در تکمیل تحقیقات پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از فردی سابقه‌دار به دست آمد و در یک عملیات غافگیرانه، متهم در منزلش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال شد.
 
وی در ادامه گفت:‌ با توجه به اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به این پرونده ها به دست آمد، سرانجام فرد دستگیر شده به 10 فقره کلاهبرداری از مغازه داران شهر اراک به این روش اعتراف کرد.
 
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از ادامه داشتن تحقیقات پلیس در خصوص کلاهبرداری های احتمالی دیگر از سوی این فرد خبر داد و خاطرنشان کرد: افرادی که به این روش از آنان کلاهبرداری شده است، می توانند برای طرح و پیگیری شکایت خود از طریق تلفن 08621826018 با پلیس آگاهی استان مرکزی تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز