خبرگزاری کار ایران

مدیر سرویس آسانک در گفت‌وگو با ایلنا:

سرویس «پیامک زنده» قابلیت اطلا‌ع‌رسانی در حوادث غیرمترقبه و زلزله را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۴۱

مدیر سرویس آسانک گفت: سرویس جدیدی را راه اندازی کرده‌ایم با عنوان "پیامک زنده" که این سرویس قابلیت ارسال پیامک اطلاع‌رسانی یا تبلیغاتی بر اساس موقعیت مکانی را دارا است و برای افرادی که در یک ساعاتی معین در یک مکان معین حضور دارند یا از آن مکان عبور کرده‌اند پیامکی جهت اطلاع‌رسانی در یک موضوع خاص ارسال می‌کند.

حمیدرضا نقوی ، مدیر سرویس آسانک در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در تشریح قابلیت‌های این سرویس  گفت: سرویس آسانک سرویس اینترنتی پیامک تلفن ثابت است. در واقع پیامک‌هایی که با شماره تلفن ثابت ارسال می‌شوند. ما از پنل اینترنتی و تحت وب برای ارسال انبوه پیامک به منظور تبلیغات و اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنیم. این سرویس در سال 1390 تحت عنوان برند آسانک در شرکت پیام افزار پیک‌آسا پایه‌گذاری شد.

نقوی ادامه داد: سرویس جدیدی را راه اندازی کرده‌ایم با عنوان "پیامک زنده"  که این سرویس قابلیت ارسال پیامک اطلاع‌رسانی یا تبلیغاتی بر اساس موقعیت مکانی را دارا است و برای افرادی که در یک ساعاتی معین در یک مکان معین حضور دارند یا از آن مکان عبور کرده‌اند پیامکی جهت اطلاع‌رسانی در یک موضوع خاص ارسال می‌کند.

وی یکی از قابلیت‌های سرویس پیامک زنده  را اطلاع رسانی در مواقع وقوع حوادث طبیعی و غیرمترقبه و کمک رسانی (اس.او.اس) عنوان کرد و افزود: از این سیستم در مواقع رخ دادن حوادث غیرمترقبه نیز می‌توان استفاده کرد. مثلا در جایی زلزله آمده است و می خواهیم به افراد زلزله زده در یک مکان مشخص هشدار امنیتی و موارد ایمنی را اطلاع بدهیم. می توان از طریق سیستم آسانک برای تمام افراد حاضر در محل حادثه  به صورت فوری پیامک ارسال کرد.

سرویس «پیامک زنده» قابلیت اطلا‌ع‌رسانی در حوادث غیرمترقبه و زلزله را دارد

مدیر سرویس آسانک عنوان کرد: در کنار کاربردهای هشدار دهنده یکی دیگر از کاربردهای پیامک زنده، کاربردهای تبلیغاتی و بازرگانی است.  مثلاً یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی می‌تواند در فروشگاه‌های بزرگ که مردم در حال خرید کالا هستند به مشتریانی که در محدوده آن فروشگاه حضور دارند پیامک جمعی ارسال و کالای خود را تبلیغ کنند و ویژگی های کالای خود را بیان کنند تا در خرید خریداران تاثیر داشته باشد یا محصولات جدیدی که در فروشگاه‌ عرضه شده است را به اطلاع خریداران برسانند. مثلاً ممکن است یک شرکت محصول جدیدی را ارائه کرده باشد که مشتریان هنوز با آن آشنا نباشند. می‌توانند از طریق پیامک جمعی در محیط  فروشگاه های بزرگ به مشتریان خود اطلاع بدهند که آن محصول جدید عرضه شده است.

نقوی ادامه داد: در حال حاضر معرفی پیامک زنده برای استفاده در نمایشگاه ها شروع شده است. می‌توان به افرادی که در نمایشگاه های بین المللی حضور دارند از طریق آسانک اطلاع رسانی کرد. مثلاً شرکت ها غرفه خود را معرفی کنند و آدرس دقیق غرفه را در نمایشگاه  به مشتریان اعلام کنند.

مدیر سرویس آسانک در پاسخ به این پرسش که چرا سرویس پیامک زنده در حال حاضر تنها با همراه اول همکاری می‌کند و فقط به دارندگان سیمکارت همراه اول پیامک ارسال می‌کند؟ ، تاکید کرد: ما فعلا با همراه اول قرارداد همکاری داریم و در صورت تمایل سایر اپراتورها میتوانیم این سرویس را برای آنها نیز فعال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز