خبرگزاری کار ایران

محمد اسلامی بیان کرد:

اولویت با بهره برداری از پروژه تقاطع غیر هم سطح سنجان است

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۷۸

وزیر راه و شهرسازی گفت: بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک در اولویت است.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در بازدید از تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های دارای اهمیت است که هم استاندار و هم نمایندگان محترم مردم اراک در مجلس به صورت ویژه پیگیری آن هستند و ما آن را به عنوان یکی از اولویت‌ها در نظر داریم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: پیمانکار پروژه پیمانکارخوبی هست، اما به دلیل کندی تملکات کار متوقف است، و امیدواریم بزودی طرح قابل اجرا شود و اگراین اتفاق نیافتد پروژه همچنان تعطیل می‌ماند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: استاندار اهتمام ویژه نسبت به این پروژه داشته اند، امیدوارم که این تملکات صورت بگیرد و این آزادسازی‌های این منطقه انجام شود که پیمانکار بتوانند عملیات اجرایی را تسریع کند ما شاهد تکمیل شدن این پروژه باشیم.

استاندار مرکزی هم گفت: وزیر راه قول تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای تقاطع غیر هم سطح سنجان اراک دادند و خوشبین هستیم تاپایان سال پروژه به سرانجام برسد.

آقازاده افزود: تا به حال ۸۰ درصد انجام شده و ۲۰ درصد حدود ۲ تا ۳ پلاک دیگر در حال انجام است فکر می‌کنم تا حداکثر ۲ ماه دیگر پلاک‌های باقی مانده توسط شهرداری تملک شوند.

وی گفت: بخشی از این پروژه برای تامین اعتبار بخشی به وزارت راه و شهرسازی مربوط است و بخشی هم که به استان مربوط می‌شود باید توسط مدیریت شهری و شهرداری اراک انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز