خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان خبرداد:

افتتاح مجتمع فرهنگی پارک بانوان زنجان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۴۷

این پروژه با اعتبار ۷ میلیاردی از اعتبارات شهرستان ظرف ۲ سال از زمان شروع تا اتمام طول کشیده است.

فرماندار زنجان، از تحقق تخصیص ۳ میلیارد ریالی از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به زنجان به پروژه فرهنگ سرای بانوان خبر داد و خواستار تسریع عملیات ساختمانی و تکمیل آن از طرف دستگاه‌های ذیربط ظرف روزهای آینده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مجید فرخی، امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: حسب قول تامین اعتبار اتمام ساختمان فرهنگ سرای بانوان اینجانب در آذر ماه، خوشبختانه امروز شاهد ابلاغ اعتبار ۳۰۰۰ میلیون ریالی از محل اعتبارات بند الف تبصره(۲۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور بابت تکمیل این پروژه هستیم.

مقام عالی شهرستان تخصیص اعتبار این پروژه را از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به زنجان عنوان و خاطر نشان کزد: تسریع عملیات ساختمانی و تکمیل آن از طرف دستگاه‌های ذیربط ظرف روزهای آتی منتهی به جشن‌های انقلاب و دهه فجر قطعا موجب بانوان محترم خواهد شد.

فرماندار زنجان طی جلسه‌ای از راه و شهرسازی، شهرداری، شرکت گاز و دیگر دستگاه‌ها خواستیم نسبت به تهیه و تنظیم و مبادله موافقت‌نامه و پیگیری تکمیل پروژه در شیفت‌های کاری ۳ گانه مدیریت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با اتمام این پروژه بانوان زنجانی صاحب اولین فرهنگسرای اختصاصی خود در پارک ملت(بانوان) خواهند شد.

فرخی از مدیریت شرکت گاز شهرستان خواست با هماهنگی شهرداری در زمان مقرر نسبت انتقال و گاز رسانی به فرهنگسرا و ساختمان‌های مجاور آن اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار زنجان، مساحت این فرهنگسرا را ۳۵۰۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: این پروژه با اعتبار ۷ میلیاردی از اعتبارات شهرستان، ظرف ۲ سال از زمان شروع تا اتمام طول کشیده و تقارن بهره برداری از فرهنگ سرای بانوان با روز‌ها جشن‌های انقلاب، نشان از گرامیداشت خاطره اولین راهپیمائی بانوان در زنجان و هدیه ای‌ست که در دهه مبارک فجر تقدیم مادران، همسران، دختران شهدا و عموم بانوان محترمه زنجانی از طرف مسئولین شهرستان خواهدشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز