خبرگزاری کار ایران

بهرامی در گفت‌وگو با ایلنا:

جداسازی نصرت‌آباد از الوند ارتباطی به شورای‌شهر ندارد/ اجازه لطمه‌زدن به شورای‌شهر را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۸۰

رئیس شورای‌شهر الوند گفت: اگر در تکمیل روند جداسازی نصرت‌آباد از الوند کوتاهی شده یا تخلفی رخ داده، به شورای‌شهر ارتباطی ندارد.

مهتاب بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به فعالیت یک جریان کوچک پرهیاهوی شهر الوند در یک کانال فضای مجازی اظهار کرد: این جریان بدون داشتن وجاهت قانونی اما متکی به حمایت‌ دست‌های پشت پرده ، با گستاخی تمام به مسئولان استان قزوین به‌ویژه مدیریت شهری الوند هتاکی می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح دعوی و شکایت از این کانال مجازی در الوند به یک مطالبه مردمی تبدیل شده، افزود: از سوی مسئولان شهر الوند در راستای برخورد قانونی با نشر اکاذیب و ایجاد التهاب در شهر و خدشه به جایگاه شورای‌شهر الوند قول مساعدت داده شده است.

صدور حکم جلب یکی از هتاکان

رئیس شورای‌شهر الوند با اشاره به صدور حکم جلب برای یکی از هتاکان  به شورا در فضای مجازی ادامه داد: همچنین کسانی که به انتشار خبر کذب در یکی از کانال‌های مجازی در زمینه زیر سوال بردن وجاهت قانونی شورای‌شهر الوند پرداخته‌اند، شناسایی شده‌اند و به‌طور حتم تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

بهرامی ادامه داد: حدود 30 هزار نفر از مردم شهر الوند به‌صورت قانونی در انتخابات آزاد و سالم شرکت کرده‌اند که هیأت نظارت استان قزوین هم صحت و سقم آن را تایید کرده و در پی آن اعضای شورای‌شهر بر کرسی نشسته که قابل تعرض نیست.

وی با اشاره به زیر سوال بردن آرای مردم و توهین به افکار عمومی از سوی معارضان و شائبه‌افکنان به جایگاه شورای‌شهر الوند اضافه کرد: نظر برخی مبنی بر نادان دانستن مردم در انتخاب‌های خود و متهم کردن اعضای شورای‌شهر به فروش آرای خود به طرق مختلف را محکوم و بدون مماشات با آنها برخورد قانونی خواهیم کرد.

رئیس شورای‌شهر الوند خاطرنشان کرد: انتزاع نصرت‌آباد در زمان خود موافقان و مخالفانی داشته و به‌طور حتم یک تشکیلات سیاسی و اداری متولی این امر بوده است. اگر در تکمیل روند انتزاع نصرت‌آباد از الوند کوتاهی شده یا تخلفی اتفاق افتاده، به شورای‌شهر ارتباطی ندارد و برخورد با متخلفان هم برعهده  نهاد نظارتی مربوطه است.

بهرامی افزود: شورای‌شهر تنها حلقه واسط مردم و شهرداری است و بدون توقع و به‌صورت مستمر در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: اعضای شورای‌شهر الوند از رأی مردم صیانت کرده و اجازه نخواهد داد جریانی منفعت‌طلب با اهداف مغرضانه و مشخص به جایگاه شورا که همان جایگاه مردم در نظام اسلامی است، لطمه بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز