خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن، تجارت خبر داد:

وجود ۱۲ هزار پروژه نیمه تمام‌صنعتی در کشور/ تفویض اختیار به استان‌ها برای تسهیل‌گری ارائه خدمات

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۱۹

وزیر صنعت، معدن، تجارت از وجود هزار پروژه نیمه تمام صنعتی در یزد خبر داد و گفت: مجموعا 12 هزار پروژه نیمه تمام صنعتی در کشور وجود دارد که اولویت ما تکمیل آنها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا رحمانی در حاشیه افتتاح مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی یزد در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه وزارت صنعت برای حمایت از تولید و تولید کننده حد و مرز نمی‌شناسد، اظهار داشت: اولویت اصلی ما حفظ وضعیت فعلی تولید است.

وی با تاکید بر این‌که اگر موانع و ناهماهنگی‌هایی در حوزه تولید وجود داشته یا مواردی وجود دارد که باعث غیرتسهیل‌گری در این مسیر می‌شود، باید رفع شود ادامه داد: مشکلات واحدهای تولیدی تامین مواد اولیه و نقدینگی و ... است که در این راستا تامین نقدینگی واحدها، تامین مواد اولیه و ... مورد توجه جدی قرار دارد.

وزیر صنعت، معدن، تجارت با تاکید بر فراهم سازی شرایط تسهیلگری بیان داشت: امید است با تفویض اختیارات به استان ها مسیر فعالیت واحدهای تولیدی تسهیل شده و پیگیر هستیم تا مشکلات واحدهای تولیدی را حل کنیم.

وی با اشاره به لزوم تعامل و همراهی همه دستگاه های مرتبط با امر تولید و اشتغال اضافه کرد: باید شرایط تسهیل گری را فراهم کنند لذا این مهم به عنوان یکی از اولویت های دولت مطرح شده و ارائه خدمات برای تسهیلگری نیز در اختیار استان ها است.

رحمانی همچنین از وجود ۱۲ هزار پروژه صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در سطح کشور خبر داد و عنوان کرد: ضرورت دارد شرایط مناسبی برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها ایجاد شود که این موضوع نیز در سطح دولت دنبال شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یزد نیز 1000 پروژه نیمه تمام صنعتی دارد که باید هرچه زودتر تکمیل و بهره برداری شود اظهار داشت: شرایط استان یزد در مقایسه با سایر استان ها مطلوبتر است و بر اساس عملکردی که در استان بوده است آن را الگویی برای سایر استان ها می دانیم که امید است با بتوان روش کار و اقدامات را به سایر استان ها تعمیم داد.

به گزارش ایلنا، مرکز کسب و کار یزد با حضور وزیر صنعت به بهره برداری رسید. این مرکز با هدف ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای در حوزه صنعت و استقرار 25 مشاور در سال برای ارائه خدمات کسب و کار و فناوری همچون خدمات آموزشی و مشاوره مورد نیاز صنعت به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز