خبرگزاری کار ایران

تجلی وحدت و همبستگی در یزد؛

چهل‌سالگی انقلاب با حضور دشمن‌‌شکن اهالی دارالعباده رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۷۲۳

چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سرزمین قنات و قنوت و قناعت، باحضور گسترده و دشمن شکن مردم رقم خورد و یک بار دیگر تجلی وحدت و همبستگی ملت پاسخی کوبنده به دشمنان قسم خورده این نظام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و جشن چهل سالگی این نظام و انقلاب، آگاهی و بصیرت ملت در استان یزد همچون جای جای کشور متجلی شد و به منصه ظهور نشست.

دلبستگی مردم دارالعباده به نظام و میهن، آنها را به خیابان ها کشاند تا با حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی امروز چهل سالگی انقلاب را جشن گرفته و پاسخ قاطع به دشمنان و بدخواهان انقلاب بدهند.

براساس این گزارش، امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالروز انقلاب در سراسر استان زیر بارش باران رحمت الهی آغاز شد و همچون سال های قبل با حضور گسترده مردم رقم خورد.

حضور مردم از کوچک و بزرگ و پیر و جوان، ایستادگی و پشتیبانی از انقلاب را به دشمن نشان داد و مردم یکصدا و متحد با حضور خود نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند و آرمان‌های انقلاب و امام راحل را رها نمی کنند.

همزمان با راهپیمایی مردمی در مرکز استان، در سایر شهرها و حتی روستاها نیز راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن به طور گسترده جریان داشت و لحظه به لحظه بر تعداد راهپیمایان افزوده می شد.

امروز مردم خطه کویر به راهپیمایی آمدند تا به دشمن بگویند که هرگز نمی توان با فشار و ایجاد تنگناهای اقتصادی، ذره ای از وفاداری مردم به انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا کم کرد.

صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان یزد شاهد حضور اقشار مختلفی از مردم بود که از زن و مرد حضور داشتند تا حمایت خود را از نظام اسلامی به اثبات برسانند و این پیام در فریادهای رسای « مرگ بر ضد ولایت فقیه »، « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل » آنها تجلی یافت.

گرچه دشمن می‌خواهد استقلال این نظام را از ما بگیرد، اما به عقیده این مردم هرگز اجازه نمی دهیم که کشور دیگری برای ما تصمیم گیری کند و دشمن نیز نمی تواند با ایجاد مشکلات اقتصادی و تحریم کاری از پیش ببرد، چراکه ما پیرو رهبری و حامی انقلاب هستیم.

امروز حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب رقم خورد و همزمان با سراسر کشور، گروه های مختلف مردم در شهرهای استان کویری یزد با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی، پیام خود را به گوش جهانیان و دشمنان نظام اسلامی رساندند و حمایت خود را از نظام مقدس اسلامی با صدای رسا اعلام کردند.

قائم مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور نیز در این روز با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران و ارزش‌های دینی و انقلابی با دیدن وحدت و همبستگی مردم، حفظ آن را یکی از مهمترین نیازهای توسعه کشور و ایستادگی در برابر استکبار جهانی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در جمع راهپیمایان 22 بهمن در یزد با اشاره به لزوم حفظ وحدت و همبستگی برای توسعه بیش از پیش ایران اسلامی تاکید کرد: دفاع از حقوق ملی در عرصه‌های بین المللی مطالبه جدی ملت مسلمان ایران از مسئولان است.

وی ولایتمداری و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را از دیگر ضرورت ها برای توسعه و پیشرفت کشور ذکر کرد و اظهار داشت: مسئولان، دست اندرکاران و تمام قوا باید با تلاش، پشتکار و مجاهدت ، بیش از پیش حضور مردم را ارج نهند و تمام تلاش های خود را برای حمایت و رفع نیازهای آنها به کار گیرند.

از ماه‌ ها قبل دشمنان نظام با برنامه ‌ریزی‌هایی سعی داشتند جشن ۴۰ سالگی انقلاب را به کام این ملت تلخ کنند تا جایی که با فشارهای گوناگون اقتصادی و افزودن بر شدت جنگ نرم برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تلاش می کردند اما آنچه امروز مشاهده شد حضور پرشور و گسترده مردمی بود که تا پای جان به پای این انقلاب ایستادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز