خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس در اردکان:

ایران پرچم‌دار مردم سالاری در جهان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۹۰

حماسه ۲۲ بهمن ۵۷ و پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس، مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌های غیر انسانی، ایران را به عنوان پرچم دار مردم سالاری در جهان اسلام معرفی کرد.

سید محمد حسن ابوترابی فرد گفت: ایران پرچم‌دار مردم سالاری در جهان اسلام است.

به گزارش ایلنا از اردکان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در مراسم راهیپمایی ۲۲ بهمن ماه افزود: امروز در حالی جشن پیروزی انقلاب اسلامی را با مشارکت و حضور گسترده ملت ایران برگزار می‌شود که در دنیا اسلام و در صحنه جهانی به عنوان یک ملت وفادار به نظام مردم سالاری برآمد از آموزه‌های دینی شناخه شده است.

نایب رئیس مجلس گفت: ایران نماد نظام سیاسی مقتدری می‌باشد که اقتدار خود را با مشارکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن به دست آورده است.

ابوترابی فرد بیان کرد: حماسه ۲۲ بهمن ۵۷ و پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس، مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌های غیر انسانی، ایران را به عنوان پرچم دار مردم سالاری در جهان اسلام معرفی کرد.

وی گفت: اقتدار ایران در سایه اسلام و محوریت ولی فقیه به دست آمده است.

ابوترابی فرد اظهار کرد: آینده متعلق به ملت بزرگ ایران است که نماد آزادی، جمهوریت، اسلامیت و نماد ایستادگی و امنیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز