خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر:

سهم بانوان در پست‌های مدیریتی استان بوشهر به ۱۴ درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۶۶۶

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر:برای مقایسه تحولات این دوران نیاز نیست خیلی به عقب برگردیم،تحولات چند سال اخیر نیز در مورد بانوان نشان می‌دهد که چه اتفاق ها و تحولاتی در دوران انقلاب در این حوزه رخ داده است.

به گزارش ایلنا، مریم آذرشب گفت: یکی از بهترین اتفاقات در حوزه بانوان ایجاد زمینه حضور بانوان توانمند و شایسته استان در قبول مسئولیت‌ها و واگذاری پست‌های مسئولیتی به بانوان با ظرفیت و توانای استان است که افزایش 14 درصدی داشته و باید از نگاه ویژه استاندار بوشهر به این مهم تقدیر کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: هرچند تا رسیدن به تکلیف واگذارشده و الزام برای واگذاری ۳۰ درصد پست های مدیریتی استان به بانوان فاصله داریم ولی با این روند و نگاه و رویکرد مثبت استاندار بوشهر خیلی زودتر به این درصد و شاید بالاتر از این تکلیفی که سیستم دولتی مشخص کرده دست خواهیم یافت.

وی گفت: در شاخص هایی مانند آموزش و بهداشت آنقدر روند روبه رشد ما شتاب داشته که قاعدتا نیاز نیست حتی یک دوره چهل ساله را بررسی کنیم و پوشش تحصیلی و نرخ باسوادی بالای ۸۶ درصد برای بانوان نشان می‌دهد که فضای آموزشی برای دسترسی به مقاطع تحصیلی تا آموزش عالی  در استان بسیار خوب فراهم شده است و بانوان بدون هیچ گونه محدودیتی می توانند در این فضا فعالیت کنند.

وی گفت: در برنامه‌ریزی‌ها سعی شده که ریسک پذیری فضای کسب و کار را برای بانوان پایین‌تر بیاوریم و آموزش‌هایی را در حوزه کارآفرینی، ایده‌پردازی، راه اندازی یک کسب و کار از صفر تا صد با همکار ی جهاد کشاورزی و فنی حرفه ای به صورت یک تعامل و همکاری  بین بخشی شروع کردیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز