خبرگزاری کار ایران

مجتمع فرهنگی هنری بوشهر پلمب شد

کد خبر : ۱۴۵۹۲۰

با حضور نماینده دادستان و نیروهای انتظامی، همراهان مالک زمین مجتمع فرهنگی بوشهر بر در اتاق و واحدهای مجتمع قفل زده و در اصلی آن نیز بسته شد.

ایلنا: برای دومین بار مجتمع فرهنگی هنری بوشهر پلمب و از ادامه فعالیت در آن جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ با حضور نماینده دادستان و نیروهای انتظامی، همراهان مالک زمین مجتمع فرهنگی بوشهر بر در اتاق و واحدهای مجتمع قفل زده و در اصلی آن را نیز بسته شد.

بهمن ۹۰ نیز حکم قضایی درباره مالکیت مجتمع فرهنگی هنری بوشهر به مالک ابلاغ شده و او اقدام به پلمب این محل کرد، اما پس از یک هفته و با وساطت هنرمندان و پیگیری مدیرکل وقت ارشاد، این مجتمع مجددا بازگشایی شده بود.

درحالی که با گذشت دو سال به نظر می‌رسید ماجرای مالکیت شخصی بر مجتمع فرهنگی هنری بوشهر خاتمه یافته، اما ۱۰ بهمن ماه امسال مجددا مالک با حضور نماینده دستگاه قضایی آماده اجرای حکم پلمب این محل شد که با وساطت هنرمندان، فعلا از آن صرف نظر کرد.

محمد هاشمی؛ مالک زمین مجتمع فرهنگی هنری بوشهر در این خصوص می‌گوید: دو هفته پیش برای پلمب این مجتمع اقدام کردم، اما با درخواست هنرمندان، مقرر شد ۲ روز به مسئولان برای تعیین تکلیف حق و حقوقم فرصت دهم، اما هیچ مسئولی تماس نگرفت. بعد هم به دهه فجر رسید که به منظور عدم اخلال در برنامه‌های این ایام در مجتمع، اجرای حکم قضایی به امروز موکول شد.

وی افزود: امروز هم که رای اجرا شد، مسئولان ارشاد بوشهر به اینجا نیامدند و تنها خانم ماحوزی گزینه تصدی مدیرکلی ارشاد استان با بنده تماس گرفته و خواستار آن شد که فعلا این محل پلمب نشود، اما به دلیل بی‌توجهی‌ای که طی سال‌های اخیر نسبت به حق و حقوقم رخ داده و وعده‌های که از سوی مدیران ارشاد عملی نشده، بر اجرای رای اصرار کردم تا پس از آن مذاکره صورت بگیرد.

هاشمی افزود: تنها شرط بنده برای رفع پلمب مجتمع فرهنگی هنری پرداخت حق و حقوق بنده با نرخ روز است.

وی با بیان اینکه حکم قلع و قمع مجتمع فرهنگی و هنری را دارم، گفت: به مدت ۴۸ ساعت به مسئولان ارشاد بوشهر برای انتقال اموالشان از مجتمع فرهنگی هنری بوشهر فرصت داده شده است.

به گفته وی با بسته شدن مجتمع فرهنگی هنری بوشهر، تنها هنرستان دخترانه‌ای که در این محل است، می‌تواند به فعالیتش ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز