خبرگزاری کار ایران

یعقوبی خبر داد:

آماده‌باش 8 گروه زیست‌محیطی و ۱۳۰ دستگاه ادوات سبک و سنگین برف‌روبی

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۴۹

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده‌باش 8 اکیپ زیست محیطی، ۱۳۰ دستگاه ادوات سبک و سنگین برف‌روبی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی گفت: با این حال به‌دلیل حجم کم بارش برف نسبت به پیش‌بینی صورت گرفته، عمده فعالیت عوامل اجرایی در سطوح شیبدار و معابر درجه یک صورت پذیرفت تا خللی در ترددها پیش نیاید.

وی افزود: ۶۷ گروه هرس و قطاعی شاخه‌های شکسته و درختان سقوطی نیز همراه ۱۱۹ دستگاه نیسان و خاور، پیش‌بینی شده بود تا در صورت بارش برف سنگین نسبت به برف تکانی و جمع‌آوری سرشاخه‌های شکسته اقدام کنند.

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تعداد حدود 5000 نفر نیروی کارگری خدمات‌شهری و حدود ۸۷۰ نفر کارگر فضای که از اوایل شب‌گذشته تا پایان سامانه بارشی در نوبت‌های کاری مختلف مشغول فعالیت در پیمان‌های خدمات شهری و فضای سبز بودند نیز با تامین تجهیزات مورد نیاز، آمادگی لازم برای انجام برف‌روبی معابر و برف تکانی درختان را داشتند.

یعقوبی تصریح کرد: درباره سنجش میزان بارش باران در سطح شهر و کنترل زیست‌محیطی عملیات‌های نمک‌پاشی در سطح شهر هم 8 اکیپ در شهر مشغول فعالیت بودند.

وی گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم روزهای بارش برف و برودت از ترددهای غیرضروری با خودروهای شخصی و پارک خودروها در حاشیه خیابان‌ها و همچنین زیر درختان نیز خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز