خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد در در نشست شورای اداری شهرستان بافق:

نگران تمام شدن ذخایر معدنی هستیم/ انتقاد از بی‌رویه از معادن

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۷۰۶

استاندار یزد با اشاره به اینکه برداشت بی‌رویه معادن نگرانی افزایش این ذخایر را به وجود می‌آورد، تاکید کرد: ظرفیت گردشگری بافق به عنوان منبع درآمد پایدار توسعه یابد.

به گزارش ایلنا، بعد از انتصاب استاندار جدید و بازدیدهای دوره‌‌ای او از شهرستان‌‌های مختلف استان یزد، محمدعلی طالبی امروز به همراه آیت‌‌الله ناصری، امام چمعه یزد به شهرستان بافق سفر و علاوه بر دیدار با مسئولان و شخصیت‌‌های این شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان بافق شرکت کردند.

وی در نشست شورای اداری شهرستان بافق با اشاره به اینکه برداشت بی‌‌‌رویه معادن نگرانی افزایش این ذخایر را به وجود می‌آورد، گفت: ظرفیت گردشگری بافق به عنوان منبع درآمد پایدار توسعه یابد.

استاندار یزد ادامه داد: شهرستان بافق به عنوان یک شهرستان برخوردار در اذهان شناخته می‌شود و این شناخت به دلیل ظرفیت‌های معدنی بالایی است که در این شهرستان وجود دارد ولی همه می‌دانیم که از این ظرفیت‌ها در سال‌های گذشته به خوبی استفاده نشده است.

طالبی با بیان اینکه ما امروز نگران تمام شدن ذخایر معدنی هستیم بدون اینکه کار اساسی که باید انجام می‌شد، صورت گرفته باشد، اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر اقداماتی در بحث صنایع جوار معدنی شروع شد که بتواند چرخه کاملی در بحث فولاد شهرستان ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه چنین حرکت‌هایی خیلی خوب شروع شد ولی مشکلاتی به وجود آمد و آن پیش‌‌بینی‌‌هایی که صورت گرفته بود به وجود نیامد، تصریح کرد: مردم شهرستان بافق حق دارند نسبت به بی‌‌توجهی‌‌هایی که در این بحث به این شهرستان شد و امیدواریم با کمک هم بتوانیم بخشی از این بی‌‌توجهی‌‌ها را جبران کرده و به پروژه‌‌ها سرعت بدهیم.

این مقام مسئول افزود: این تمام استعداد و ظرفیت شهرستان بافق نیست بلکه ظرفیت‌‌های گسترده‌‌ای وجود دارد که می‌‌‌‌توانیم به اتکای آن شرایط بهتری برای مردم و شهرستان ایجاد کنیم.

طالبی اضافه کرد: امروز از گردشگری به عنوان منبع درآمد پایدار یاد می‌‌شود و می‌‌توان به اتکای آن منابع پایدار خوبی را برای این شهرستان به وجود آورد؛ به همین دلیل در اولین قدم باید سعی کرد تمام ظرفیت‌‌ها را در شهرستان به کار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز