خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

شهرک ویژه صنعتی بزرگ در لارستان راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۲۲۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای ایجاد و راه اندازی شهرک ویژه صنعتی بزرگ در لارستان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی در جلسه با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مسئولان‌شهرستان برای ترسیم آمایش صنعت لارستان مبتنی بر مزیت‌های منطقه‌ای گفت: در این زمینه نیاز است با راه اندازی شهرک ویژه صنعتی در فضایی حداقل با ۱۰۰۰ هکتار برنامه ریزی مناسبی برای استقرارصنایع و جذب سرمایه گذاران فراهم شود تا بسترهای لازم برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار ایجاد شود.

 وی از فرماندار ویژه درخواست کرد اراضی مناسب و مستعد به منظور راه اندازی این شهرک را به این شرکت معرفی تا مراحل اخذ مجوزها در سطوح ملی و استانی انجام شود .

فتوحی در ادامه از آمادگی این شرکت برای راه اندازی نواحی جدید صنعتی در مناطق فاقد شهرک یا ناحیه صنعتی نظیر جویم و بنارویه و صحرای باغ خبر داد و گفت: در این زمینه نیز مسئولان شهرستان چنانچه زمین مناسب دارای حداقل آب مورد نیاز بخش صنعت  معرفی کنند آماده راه‌اندازی نواحی صنعتی برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری هستیم .

فتوحی افزود:به شرط بهره برداری طی برنامه زمان بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس سرمایه گذاران در شهرک صنعتی بیرم  تا سقف 90 درصد ؛در شهرک صنعتی اوزتاسقف 70درصد و در شهرک های صنعتی لار و حسن لری و پشته سنگر نیز تا سقف 50درصد از مشوق سرمایه گذاری بهره مند می شوند. 

وی همچنین بر توسعه و تکمیل برخی زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی لار تاکید کرد و گفت:این شهرک‌ها در زمینه زیرساختی وضعیت مناسبی دارند و شرایط برای سرمایه گذاری فراهم است و بزودی طرح تصفیه خانه نیز به مداروصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز