خبرگزاری کار ایران

استقبال ویژه گردشگران عمانی برای دریافت خدمات درمانی در بیمارستان کیش

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۶۵

24 گردشگر عمانی به منظور انجام امور درمانی به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش مراجعه کردند.

به گزارش ایلنا، پس از گذشت حدود یک ماه از برپایی دفتر ارجاع بیماربه بیمارستان کیش در مسقط پایتخت کشورعمان ، قریب به 50 گردشگر سلامت به بیمارستان کیش مراجعه کردند که این تعداد نسبت به ماه ها و سال های گذشته قابل توجه بوده است.

بنابر این گزارش در هفته گذشته 24 گردشگر عمانی جهت انجام آزمایش های اولیه به بیمارستان کیش مراجعه کردند و بیش از 15 نفر نیز به منظور دریافت خدمات درمانی در نوبت قرار گرفتند.

گفتنی است گردشگران سلامت ارجاع شده به بیمارستان کیش علاوه بر دریافت خدمات درمانی و پزشکی از بخش های مختلف بیمارستان نظیر آزمایشگاه، کلینیک قلب و بخش تصویر برداری، طی روز های اقامت خود در جزیره، از گشت شهری و بازدید از نقاط دیدنی کیش بعنوان دیگر قسمت های طراحی شده در سفر به مروارید خلیج فارس نیز بهره مند می شوند.

در حال حاضر با شرایط اقتصادی موجود در منطقه، کیش با موقعیت خوب جغرافیایی، عدم نیاز به اخذ روادید و هزینه های کمتر خدمات درمانی نسبت به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس می تواند بهترین مقصد توریسم سلامت باشد  و انتظار می رود شرایط حاضر، منطقه آزاد کیش را به زودی به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری سلامت حوزه خلیج فارس تبدیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز