خبرگزاری کار ایران

تبدیل بیمارستان کیش به یکی از مراکز برتر درمانی کشور و منطقه

کد خبر : ۱۸۳۶۹۶

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با حضور پزشکان حاذق وامکانات پیشرفته دنیا، جزیره کیش به یکی ازقطب های گردشگری سلامت درمنطقه تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر مونسان به همراه گروهی ازچشم پزشکان وپزشکان قلب صبح یکشنبه ۱۵ تیر با حضور دربیمارستان کیش از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

دراین بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از توسعه خدمات درمانی وارتقاء آموزش وپرورش جزیره کیش به عنوان دومحور اصلی و مورد توجه ازابتدای فعالیتش درکیش یاد کرد وافزود: درراستای توسعه خدمات درمانی تلاش کردیم زمان حضور پزشکان حاذق کشوردربیمارستان کیش افزایش یابد.

مونسان محیط آرام وپاک بیمارستان کیش و وجود جاذبه های گردشگری دراین جزیره مرجانی را به عنوان مزیت های رقابتی جزیره کیش درجذب توریست سلامت در مقایسه با دیگر نقاط کشورمان و کشورهای منطقه عنوان کرد.

وی گفت: درگام نخست توسعه گردشگری سلامت، تلاش می کنیم با اولویت قراردادن بحثدرمان و کاهش هزینه های درمانی، مردم کشورمان با سطح درآمد متوسط ازاستانها وشهرهای مجاور، جزیره کیش را به عنوان مقصد درمانی خود انتخاب کنند و درگام بعدی می توانیم با تبدیل کیش به قطب توریست سلامت درمنطقه، پذیرای گردشگرانی از کشورهای حوزه خلیج فارس باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برقراری خط پروازی بین کیش وشهرهای کشورعراق و ورود گردشگران عراقی به جزیره افزود: حضور این گردشگران درجزیره فرصت مناسبی برای تبلیغ فعالیت ها و امکانات درمانی کیش است.

مونسان درراستای توسعه گردشگری سلامت به تشریح فعالیت های درحال انجام دربیمارستان کیش پرداخت و گفت: فراهم شدن امکانات وتامین نیروی متخصص در دوبخش زیبایی، پوست ومو و چشم پزشکی دردستور کار مسئولان درمانی کیش قراردارد و درخصوص کاشت حلزون مصنوعی دربیمارستان کیش نیز درحال بررسی وپیگیری موضوع با دکتر فرهادی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی هستیم.

وی درپایان از از بازدید تیم های چشم پزشکی وپزشکان قلب از امکانات بیمارستان کیش تقدیرو درخصوص توسعه همکاری ها با این گروه از متخصصان ابراز امیدواری کرد.
دکتر احمد شجاعی جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه و عیوب انکساری نیز پس از بازدید از امکانات بیمارستان کیش گفت: نظم، بهداشت وظاهر خوب بیمارستان کیش یکی از شاخصه هایی است که نشان دهنده فعالیت های صحیح اجرایی در این بیمارستان است.
وی با اشاره به رونق ساخت وساز، افزایش امکانات تفریحی و توسعه فضاهای درمانی جزیره کیش درچند ماه اخیر افزود: جذب ایرانیان مقیم کشورهای خارجی و مسلمانان دیگر کشورها یکی از راههای معرفی جزیره کیش به عنوان پایگاه گردشگری سلامت در منطقه است.
دکتر شجاعی با تقدیر از تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درراستای توسعه وتحول این جزیره، درخصوص گسترش و تقویت امکانات و کادر چشم پزشکی بیمارستان کیش ابراز علاقه مندی کرد.

گفتنی است تقویت همکاریهای سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تامین تجهیزات پیشرفته پزشکی برای اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی، جراحی های لاپاروسکوپی، بیماریهای کبدی و جراحی اورولوژی، حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص کشورمان و ارائه خدمات درمانی به بیماران کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس، آسیای میانه، عراق وکویت، از جمله فعالیتهای مهم سازمان منطقه آزاد کیش است که در چند ماه گذشته در راستای توسعه گردشگری سلامت در جزیره کیش انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز