خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

لغو مصوبه طرح 58 متری اراک توسط شورای شهر / رفع بلاتکلیفی مردم پس از 15 سال

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۳۲۴

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: قانون فصل الخطاب است، شورا را تضعیف نکنید.

سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان و دبیر فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تصمیم شورای اسلامی شهر اراک درباره لغو مصوبه طرح 58 متری و رفع بلاتکلیفی بیش از یک دهه(حدود ۵اسال) ساکنان‌ محدوده طرح ، بخشی از فرایند قانونی بود که باید به عنوان اولین گام در این روند طی می‌شد.

مقدسی افزود: به‌صورت طبیعی موضع شورا در قبال مصوبات رسمیت و معنا پیدا می‌کند و انتظار می‌رود مسئولان محترم استانی بجای تضعیف شورای شهر در خصوص این تصمیم، مراحل قانونی بعدی را در استان و نیز از طریق سایر مراجع قانونی از جمله شورای عالی معماری و شهرسازی طی و پی‌گیری کنند.

وی تأکید کرد: برای همه ما مسئولان باید فصل‌الخطاب قانون باشد. اگر در این چند سال منابع مناسب برای اجرای طرح تامین شده بود و یا در کوتاه مدت امکان تامین وجود داشت، یقینا باید به طریقی دیگر عمل می شد ولی بلاتکلیف نگه داشتن مردم در این مدت طولانی وجدانی و قانونی توجیه نداشته و ظلم است.

دبیر فراکسیون مدیریت شهری مجلس در پایان سخنان خود خاطر نشان ساخت: در تماسی که پیش از این با  ایزدی، معاون وزیر راه و شهرسازی ودبیر شورای عالی معماری و شهرسازی کشور داشتم؛ ایشان نیز استمرار بلا تلکیفی شهروندان عزیز را روا نمی‌دانستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز