خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

مدیران و فرمانداران در محل خدمت ساکن شوند/ در انتصاب‌ها تابع توصیه نیستم

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۲۴۷

استاندار البرز با عنوان اینکه در انتصاب‌ها تابع توصیه‌ها نیستم، بر لزوم سکونت فرمانداران و مدیران در محل خدمت، تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان باید مردمی باشند و در دل جامعه با مردم دیدار و گفتگو کنند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در جلسه شورای معاونین، فرمانداران و مدیران کل استانداری که در حوزه استاندار برگزار شد، با تاکید بر اینکه فرمانداران، نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها هستند، افزود: به این جایگاه باور جدی داشته و باید فرمانداران نیز با هم افزایی مدیران کل استان نسبت به انجام وظایف و تکالیف خود اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران کل و فرمانداران باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند تا در هر شرایطی با حضور و اشراف کافی به موقع وارد عمل شوند.

شهبازی گفت: پس از گذشت 4 دهه از عمر پیروزی انقلاب اسلامی آستانه صبر مسئولان بالا رفته و با سعه صدر پذیرای نقدهای منصفانه و پاسخگویی در راستای ابهام زدایی و تنویر افکار عمومی هستند.

وی بازبینی و توزیع تخصصی نیروهای استان در حوزه های مربوطه را موجب افزایش بازدهی ادارات و دستگاه ها دانست و افزود: فرمانداران و مدیران در شهرستان ها موظف به همگامی با سیاست های دولت در جهت تحقق اهداف و برنامه های نظام هستند.

استاندار البرز اضافه کرد: برای ساماندهی نیروی انسانی استانداری در وهله اول در تلاش هستیم که از ظرفیت های استان بهره برداری کنیم و در مراحل بعدی از نیروهای وزارت کشور بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه در انتصاب ها تابع توصیه ها نیستم، گفت: بعنوان نماینده عالی دولت در استان، خدمتگزار تمامی اقشار، احزاب، اقوام و گرایش‌ها هستم و در انتصاب‌ها نیز شایستگی افراد و اعتقاد کامل به سیاست‌های دولت و نظام مد نظر است.

شهبازی با تاکید بر اینکه مسئولان باید مردمی باشند و در دل جامعه با مردم دیدار و گفتگو داشته باشند، افزود: از جمله ملاک ارزیابی فرمانداران، جذب سرمایه گذار، توجه به ظرفیت های سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی، ایجاد نشاط اجتماعی، و آرامش مردم در شهرستان ها است.

در ادامه این نشست خسرو ارتقایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز عنوان کرد: استنباط من از برنامه‌ها و اهداف دکتر شهبازی این است که از تشریفات بکاهیم و به اصل کار بپردازیم.

ارتقایی از فرمانداران خواست با مدیران شهرستانی در خصوص افتتاح پروژه های دهه فجر امسال هماهنگی لازم بعمل آید.

در این نشست فرمانداران، معاونین استاندار و مدیران کل استانداری با تشریح اهداف و برنامه‌های خود به بیان چالش‌ها و مشکلات حوزه خود برای اتخاذ تدابیر لازم، پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز