خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا تکذیب شد ؛

فرمانداری اردکان : انفجاری در کار نبود، یک اتفاق بود/ حادثه مربوط به 3 روز پیش است

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۰۶۴

معاون فرمانداری شهرستان اردکان با تکذیب خبر انفجار شرکت فولاد اپکو وابسته به مجتمع صنعتی چادرملو اردکان گفت: حادثه رخ داده در اثر بی احتیاطی بوده و هیچ انفجاری در کار نبوده است.

محسن طالعی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انفجار در  شرکت فولادی اپکو گفت: شرکت بهره‌بردار در حال راه اندازی واحدی فولادی در شهرستان اردکان بوده که به دلیل بی احتیاطی در حمل پاتیل موجب بروز حادثه شده است.

وی با اشاره به تعداد مصدومان حادثه ادامه داد: پنج کارگر فعال در شیفت‌کاری بهره برداری دچار سوختگی سطحی شدند که پس از مدوا و ترخیص از بیمارستان در حال حاضر در محل کار حضور دارند.

معاون فرماندار اردکان عنوان کرد: این حادثه مربوط به سه روز پیش بوده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده یکی از کارگران دچار سوختگی بالای 60 درصد است نیز خاطر نشان کرد: سه روز پیش از این حادثه، حادثه دیگری که مشابه این حادثه بود رخ داده اما شدت سوختگی در این حد نیست.

طالعی اضافه کرد: این کارگر از ناحیه پا دچار سوختگی است و در بیمارستان بستری است که به زودی با گذر از مراحل درمانی و بهبودی به محل کار باز می گردد و جای نگرانی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز