خبرگزاری کار ایران

از سوی ماموران محیط‌زیست صورت گرفت؛

دستگیری 14 شکارچی غیرمجاز در آمل، بابل و نور/ جمع آوری دام‌های هوایی در فریدونکنار و ساری

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۵۸

شکارچیان غیرمجاز در آمل، بابل و نور دستگیر و دام‌های هوایی در فریدونکنار و ساری جمع آوری شدند.

به گزارش ایلنا، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرهای آمل، بابل و نور هنگام گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی 14 شکارچی غیرمجاز را به همراه 14 قبضه سلاح شکاری دستگیر و در شهرهای آمل ، فریدونکنار و ساری بیش از 90 رشته دام هوایی جمع آوری کردند.

ماموران از متخلفان در آمل لاشه دو قطعه خوتکا، در گشت زنی از منطقه جنگلی بندپی بابل لاشه یک راس خوک ، یک قطعه ابیاء و یک طاقه قرقاول و در نور 4 قطعه کبک معمولی را کشف کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل ، فریدونکنار و ساری در گشت و کنترل چندروزه در شالیزارهای روستاهای بنه کنار و ازباران و آیش فریدونکنار 47 ، در آب بندان ها وشالیزارهای آمل 36 و در شالیزارهای روستای میانشاه ساری 15رشته دام هوایی راجمع آوری و 94 پایه دام و 4 جایگاه استقرار شکارچیان را تخریب کردند.

در این اقدام شکارچیان متخلف، سه قطعه چنگر و 2 قطعه مرغابی در دام هوایی تلف شدند و یک قطعه خوتکا، 3 قطعه چنگر و یک بهله عقاب گرفتارشده در دام هوایی و یک بهله دلیجه ، درطبیعت رهاسازی و متخلفان باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

گفتنی است، دلیجه از پرندگان حمایت شده است که براساس مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست ضرروزیان هربهله دلیجه دویست میلیون ریال اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز