خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تامین مسکن محرومین را بر اساس وظایف محوله از سوی دولت و نظام دنبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۶۹۲

استاندار البرز گفت: بر اساس باورهای دینی و مسئولیت های محوله از سوی دولت و نظام درصدد ایجاد بستر لازم برای تامین مسکن محرومین هستیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای مسکن محرومین که امروز در حوزه استاندار برگزار شد با اشاره به اینکه مدیران تمامی دستگاه های اجرایی بعنوان نمایندگان دولت در البرز مسئولیت ایجاد رفاه و امنیت در استان را دارند، افزود: توزیع عادلانه امکانات در کشور از تکالیف نظام و دولت است.

وی ادامه داد: از دهه 60 تاکنون، کمیته امداد امام خمینی(ره) بر اساس وظیفه ذاتی و توانایی‌های خود برای بازسازی، نوسازی و تامین مسکن محرومین اقدامات خوبی داشته است.

شهبازی گفت: دولت تدبیر و امید تعامل سازنده ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت محرومیت زدایی داشته و این همراهی در برنامه های پنجم و ششم توسعه نیز مشهود است.

وی افزود: در این راستا دولت با توجه به مسئولیت خدمتگزاری خود به محرومین با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهتمام ویژه ای اقدام می کند و این مشارکت و همراهی را نیز از مسئولان استان ها انتظار دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: در استان البرز این عزم و اراده را داریم که در راستای اتخاذ تدابیر لازم در جهت تامین مسکن محرومین اقدام کنیم.

وی گفت: از مشکلات و دغدغه های بانک ها آگاه هستیم ولی با توجه به منزلت اجتماعی افراد آسیب پذیر جامعه به دنبال تمهیدات لازم در جهت ایجاد تعادل و تعامل هستیم.

شهبازی افزود: بر اساس باورهای دینی و مسئولیت های محوله از سوی دولت و نظام درصدد ایجاد بستر لازم برای تامین مسکن محرومین هستیم.

وی عنوان کرد: برای نیل به اهداف با اهمیت این شورا باید شرایطی فراهم شود که از ظرفیت های مسکن مهر و خیرین مسکن ساز بهره برداری کنیم.

استاندار البرز گفت: از سوی دیگر باید تمهیدات ویژه ای در راستای تامین مسکن ایثارگران نیز باشیم.

وی افزود: گروه هدف برای تامین مسکن باید احصا شوند و طی برنامه ریزی دقیق اقدامات لازم توسط دستگاه های مربوطه و بانک ها انجام شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: فرمانداران موظف هستند در شهرستان ها نسبت به پیگیری اهداف این شورا اقدام کنند.

وی گفت: به تفاهمنامه همکاری استانداری البرز و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای تامین مسکن محرومین وفادار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز