خبرگزاری کار ایران

اهتمام مدیران در جذب اعتبارات مصوب ملی، موثر است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۵۲۴

استاندار البرز، گفت: آمار و ارقامی که از میزان جذب اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان ارائه می شود در صورت پیشرفت طرح ها و پروژه ها محسوس خواهد بود از این رو ضرورت دارد که این امر از سوی مسئولان با اهتمام ویژه ای دنبال شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به البرز با تاکید به لزوم نظارت و بررسی دقیق مسئولان دستگاه ها بر روند امور، افزود: نظارت و رسیدگی به موقع، طی بازدید ها و گزارش گردش کار منظم، در تحقق اهداف طرح ها و برنامه ها تاثیر بسزایی دارد.

وی با عنوان اینکه تسلط کافی مدیران دستگاه‌ها بر امور منجر به دفاع و توجیه مناسبی برای جذب اعتبارات مصوب ملی می شود، گفت: آمار و ارقامی که از میزان جذب اعتبارات ارائه می شود در صورت پیشرفت طرح ها و پروژه‌ها محسوس می شود از این رو ضرورت دارد که این امر از سوی مسئولان با اهتمام ویژه‌ای دنبال شود.

وی افزود: با توجه به مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته، مدیران دستگاه ها همواره پای کار هستند ولی با برنامه ریزی درست باید این روند نتیجه بخش شود.

استاندار البرز با اشاره به اهمیت توسعه راه های استان، اضافه کرد: البرز محل تردد چندین استان کشور است بنابراین بار سنگینی از ترافیک ملی را بر دوش دارد که گره گشایی از این تنگنا مستلزم تسریع در بهره برداری از پروژه های راه سازی استان است.

وی گفت: با توجه به ترافیک ملی حاصل از اینکه البرز مسیر تردد چند استان کشور است، باید توجه ملی نیز در راستای تکمیل پروژه ها معطوف شود تا مردم البرز به هوای پاکیزه تر و رفاه و آرامش در تردد برسند.

شهبازی افزود: با جدیت مسئولان می توان موانع کار را برداشت و با توجیه مناسب و اقدامات تخصصی و کارشناسی مسئولان ملی را نیز نسبت به موضوعات مربوطه مطلع کرد.

وی عنوان کرد: سیستم برنامه ریزی استان در حوزه های مختلف باید چالاک باشد چراکه نمی توان لحظه‌ای توقف کرد.

استاندار البرز گفت: جلسات و برنامه‌ریزی‌ها باید خروجی مناسبی برای ارائه به مردم داشته باشند، قابل قبول نیست که تنها به بحث و گفت و گو اکتفا کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز