خبرگزاری کار ایران

نایب‌رییس شورای‌شهر مشهد:

اختصاص 1700 میلیارد تومان اوراق مشارکت از سوی دولت به توسعه حمل‌ونقل و بهسازی بافت فرسوده مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۷۴

در مصوبه دیروز دولت، از حدود 5500 میلیارد تومان اوراق مشارکتی که برای 7 کلان شهر در نظر گرفته شد حدود 1700 میلیارد تومان سهم شهرداری مشهد است که 1200 میلیارد تومان بابت شبکه‌های حمل و نقل است.

به گزارش ایلنا از مشهد، نایب رییس شورای شهر مشهد با اشاره به نزدیکی سال نو میلادی، اظهار کرد: امیدوارم سال نو میلادی سالی سرشار از صلح و دوستی بین همه ملت‌ها باشد و همه سیاست‌مداران کشورهای مسیحی، جایی هم اگر جنگ افروزی کرده‌اند به تاسی از عیسی مسیح، به صلح روی بیاورند.

موحدی‌زاده افزود: سالروز زلزله بم را در پیش داریم. این روز یادآور حادثه‌ای تلخ است که به ما گوشزد می‌کند اگر شهرهای‌مان را ایمن نسازیم می‌تواند حوادثی تلخ را در حوادث طبیعی برای‌مان به ارمغان بیاورد. مدیریت بحران شهرداری بیش از 6 هزار نفر را ساماندهی کرده که در محلات شهر گرد هم آمده‌اند. حدود 40 درصد مردم مشهد یعنی یک‌میلیون و 300 هزار نفر در حاشیه شهر و بافت‌های ناکارآمد زندگی می‌کنند که نیازمند نوسازی و بهسازی مکان زندگی خود هستند.

وی گفت: در مصوبه دیروز دولت، از حدود 5500 میلیارد تومان اوراق مشارکتی که برای 7 کلان‌شهر در نظر گرفته شد حدود 1700 میلیارد تومان سهم شهرداری مشهد است که 1200 میلیارد تومان بابت شبکه‌های حمل‌ونقل است که 700 میلیارد برای قطار شهری و 200 میلیارد تومان برای خرید اتوبوس و 300 میلیارد تومان برای احداث پایانه غرب و 500 میلیارد تومان هم برای بهسازی بافت فرسوده اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: مدیران از بروکراسی و کارهای اضافی و مکاتبات زائد جلوگیری کنند تا فرایند کم‌هزینه‌تر شود. امیدوارم در مسیر حذف کارهای زائد گام‌های جدی‌تری هم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز