خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز خبرداد:

دستگیری 18 نفر از اعضای یک باند اختلاس در البرز

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۴۷

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری یک باند با اختلاس 14 میلیارد تومانی اظهار کرد: فرد دستگیرشده در خصوص این پرونده با تبانی یکی از کارمندان بانک و جعل اسناد توانسته بود این مبلغ را دریافت کند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی توضیح داد: فردی که کارمند دفترخانه‌ای در استان بوده با جعل سند زمین و املاکی که صاحبان آنها در خارج از کشور بودند، آن‌ها را می‌فروخته است. این فرد تاکنون ۲۲ ملک به مساحت ۲۴ هزار و ۶۵۰ مترمربع در استان را فروخته که ارزش آن‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان است.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: ۱۸ نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
 
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز به دستگیری کارمند زن یک نمایندگی شرکت بیمه در استان نیز اشاره کرد و گفت: فرد مورد نظر با همکاری چند نفر دیگر با جعل نسخه‌های پزشکی اقدام به دریافت ۱۱۰ میلیون تومان خسارت از بیمه می‌کرده است.

سرهنگ نادربیگی توضیح داد: این زن تاکنون برای ۳۷۵ نفر نسخه جعلی صادر کرده است.
 
سرهنگ نادربیگی با تأکید بر اینکه تاکنون شش نفر دستگیر شده‌اند، گفت: دو نفر از افراد دستگیر شده اقدام به ساخت مُهر کرده‌اند و ۱۰ مُهر جعلی از آنها کشف و ضبط‌ شده است.
 
وی در ادامه از دستگیری یک باند سرقت لوازم خودرو خبر داد و گفت: چهار نفر دستگیر شده‌اند، محدوده‌ای که آنها سرقت می‌کرده‌اند کمالشهر، کیانمهر، گلشهر و حصارک بوده است.
 
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه متهمان به ۲۷۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: ۱۷۶ نفر مالباخته نیز تاکنون شناسایی‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز