خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان؛

انهدام باند سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۶۳

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از انهدام یک باند سه نفره و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از انهدام یک باند سه نفره و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، علیرضا دلیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: ماموران این فرماندهی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در بروجرد در دی ماه سال جاری در چندین مرحله به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن آلوده تعداد ۷۹ نفر سارق، فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر را دستگیر و تعداد ۶۸ دستگاه خودرو و ۲۳۵ دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقیف کردند.

این مسئول اظهار داشت: در این مدت مقادیری موادمخدر، یک دستگاه خودرو سرقتی، ۱۵ کیسه زغال قاچاق، ۷۸ تیغه چاقو و… کشف شد.

*انهدام باند سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از انهدام یک باند سه نفره و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

دلیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی را که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت اماکن خصوصی می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه سه نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و با شناسایی مالباختگان تحویل مقام قضائی شدند.

دادستان خرم‌آباد:
هدف دستگاه قضایی و پلیس برخورد شدید با مخلان نظم و امنیت است

سعید رازانی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد ضمن اعلام حمایت از اجرای طرح‌ها و اقدامات پلیس آگاهی استان اظهار کرد: پلیس ضابط قضایی است و هر چه ارتباط دستگاه قضایی و پلیس به خصوص آگاهی نزدیک‌تر باشد، نتیجه بهتری در راستای برقراری امنیت برخورد با مجرمان و اجرای عدالت و احقاق حق مردم به دست خواهد آمد و پلیس و دستگاه قضایی در کنار هم می‌توانند، منشاء امنیت پایدار در تمامی زمینه‌ها از جمله اجتماعی و روحی و روانی برای مردم و اجتماع بوده و با ایجاد چنین تعاملی مردم می‌توانند از احساس امنیت خوبی برخوردار شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد هدف دستگاه قضایی و پلیس را برخورد شدید با مخلان نظم و امنیت دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت و همکاری که بین پلیس و دستگاه قضایی است، سعی بر این است که با شدت با مجرمان برخورد شود که این امر در طرز تشکیل پرونده‌ها از طرف پلیس نهفته است.


*تعامل دستگاه قضایی و انتظامی گامی موثر در ارتقاء امنیت جامعه است

قدرت‌اله دالوند، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان، ضمن تاکید بر همکاری و تعامل تنگاتنگ پلیس با دستگاه قضایی گفت: اعتقاد راسخ داریم، این تعامل و همکاری و همدلی که بین دستگاه قضای و پلیس است، باعثکاهش وقوع و کشف جرائم است و در نتیجه آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

در پایان این دیدار آموزش لازم در خصوص طرز تشکل پرونده‌های قضایی توسط " سعید رازانی " دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد به کارکنان پلیس آگاهی استان ارائه شد.

کشف ۲ محموله ۸ میلیارد ریالی قاچاق در پلدختر

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۲ محموله ۸ میلیارد ریالی انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق در شهرستان پلدختر خبر داد.

علی احمدی‌تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه چند قاچاقچی با دو دستگاه تریلی قصد جابه‌جایی مقادیری قاچاق از جنوب به لرستان را دارند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران شهرستان پلدختر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اکیپ ویژه در ورودی پلدختر مستقر شده و با مشاهده دو تریلی که از استان‌های جنوبی به لرستان و استان‌های همجوار بارگیری شده بود، آنان را توقیف و سه قاچاقچی را دستگیر کردند.

احمدی‌تبار خاطرنشان کرد: در بازرسی از دو تریلی یک‌هزار و ۴۱۵ کارتن انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز