خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز هفته پژوهش؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان یزد گشایش یافت/ هدف اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید ثروت است

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۶۶۰

هفته پژوهش و فناوری همراه با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست استانداری یزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس پارک علم و فناوری یزد در مراسم گرامیداشت آغاز هفته پژوهش و گشایش نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی در استان یزد با اشاره به رتبه خوب استان در حوزه پژوهش اظهار داشت: پژوهش و فناوری با نگاه به تولید ثروت، به اقتصاد، استحکام علمی و دانشی می بخشد.

داریوش پورسراجیان با بیان اینکه اقتصاد پویا از مسیر علم و دانش و پژوهش می گذرد ادامه داد: داشتن تعداد زیادی شرکت‌ های دانش بنیان در سطح کشور و استان نشان می‌دهد که این راه و لزوم آن بر همگان آشکار شده و دولت تلاش‌های جدی برای ورود علم به صحنه اقتصاد و رقابت‌های جهانی و بین المللی انجام داده است.

وی با اشاره به حضور بخش خصوصی برای ایجاد و تقویت پیوند بیشتر این حوزه با دانشگاه و آشنایی با فرآیندها و تازه‌های پژوهشی اضافه کرد: غرفه‌های مربوط به بخش کارآفرینی و اشتغال و حضور برخی شرکت‌های دانش بنیان از برجستگی ها و ویژگی های خاص نمایشگاه است.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه شرکت کنندگان در ۶۰ غرفه دستاوردهای خود در بخش‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و ابداع های فناورانه را تا ۳۰ آذرماه همه روزه از ۸ صبح تا 19 بعد از ظهر برای بازدید عموم ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز