خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

زمین لرزه 3.6 ریشتری در تبریز / باسمنج کانون زلزله

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۶۹

زمین لرزه ای به بزرگی 3 و 6 دهم ریشتر، صبح امروز تبریز را لرزاند.

به گزارش ایلنا، معاون مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: این زمین لرزه ساعت 9 و 26 دقیقه به بزرگی 3 و 6 دهم ریشتر در عمق 9 کیلومتری زمین، حوالی باسمنج (6 کیلومتری این شهر) رخ داده است.

به گفته محمد باقر هنربر، تاکنون گزارشی از خسارت های احتمالی گزارش نشده است اما گروه های ارزیابی به محل وقوع زمین لرزه اعزام شده اند.

وی افزود: پیش از این زمین لرزه ، زمین لرزه های دیگری هم ساعت 9 و 7 دقیقه و 9 و 8 دقیقه امروز به قدرت حدود 2 ریشتر رخ داده بود اما به علت خفیف بودن احساس نشده بود.

اعزام تیم های ارزیابی هلال احمر به باسمنج

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی هم گفت: به دنبال وقوع زمین لرزه در شهر باسمنج تبریز، بلافاصله 3 تیم امدادی از پایگاه امدادی عوارضی تبریز- بستان آباد، تیم واکنش سریع استان و یک تیم از پایگاه شیبلی جمعیت هلال احمر بستان آباد برای ارزیابی زمین لرزه به شهر باسمنج و روستاهای اطراف اعزام شدند.

مثنی حیاتی افزود: با توجه به خفیف بودن زمین لرزه، احتمال خسارت وجود ندارد، با این حال گروه های ارزیابی هلال احمر برای بررسی وضعیت به محل اعزام شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز