خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

انتقال دختر بچه قربانی کودک آزاری به بهزیستی مهاباد/ دستگیری مادر به اتهام ضرب و شتم کودک

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۶۶

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد گفت: دختر بچه شش ساله‌ای که مدتی قبل توسط مادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در بیمارستان این شهرستان بستری بود، ترخیص و به بهزیستی انتقال یافت.

مهران یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت دختر بچه قربانی کودک آزاری در مهاباد گفت: این کودک هم اکنون برای مراقبت به مرکز شبانه روزی بهزیستی مهاباد منتقل شده و تحویل دوباره وی به خانواده و بستگان نزدیکش منوط به بررسی پرونده و دستور دادگستری است.

وی با بیان اینکه این کودک آزاری توسط مادر دختر بچه صورت گرفته بود افزود: با دستور دستگاه قضایی این مادر کودک آزار بازداشت شد و پرونده وی در شعبه ۱۰۲ کیفری دادگاه مهاباد در دست پیگیری است و طبق اعلام دادستان مهاباد این مادر بی رحم در بازجویی‌های اولیه به بخشی از این کودک آزاری اعتراف کرده است.

به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد هنوز مداوای بخشی از زخم‌های این کودک با کمک مددکار و پزشکان معالج وی ادامه دارد.
 
به گزارش ایلنا، این کودک ۲۷ آبان امسال توسط مادربزرگ ناتنی خود به علت شکستگی لگن و سوختن‌های موضعی به اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شده بود که پس از مراجعه مأموران اورژانس اجتماعی بهزیستی، آن را کودک آزادی اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز