خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

دانشجو چشم بیدار و کانون تحول و تحرک در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۵۷۷

استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت روز دانشجو (16 آذر) ، گفت: دانشجویان از گروه‌های مرجع فکری، چشم بیدار و کانون تحول و تحرک در جامعه هستند.

به گزارش ایلنا از اراک، آقازاده استاندار مرکزی در این پیام آورده است: 16 آذرماه نماد استکبار ستیزی و آزادیخواهی جنبش دانشجویان ایران اسلامی و  منبع الهام برای رشد فردی و جمعی دانشجویان و حرکت تکاملی در مسیر رسیدن به قله‌های افتخار علمی و اخلاقی است.

وی بیان کرده است: جامعه‌ دانشگاهی و  دانشجویان ایران اسلامی که در پیروزی انقلاب اسلامی دوشادوش روحانیت بیدار و مردم آگاه نقش بی‌بدیل داشتند، پس از انقلاب نیز در جریان‌هایی همچون تسخیر لانه جاسوسی امریکا و دفاع مقدس جایگاه خود را تثبیت کردند و امروز نیز به عنوان چشم بیدار و فرهیخته جامعه توانسته اند با حرکت در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با فتح قله‌های بین المللی علم و دانش ایران اسلامی را به یکی از کشورهای قدرتمند در این عرصه تبدیل کند.

آقازاده اظهار کرده است: بی شک دانشگاه مأمنی برای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و بسترسازی برای اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش است و در این میان دانشجویان بعنوان نقش آفرینان اصلی این عرصه با  درک و تحلیل هوشمندانۀ شرایط خاص حاکم بر جهان و تلاش در جهت بالا بردن توانمندی‌های علمی و پژوهشی و تولید اندیشه رسالت مهمی را بر عهده دارند.

استاندار مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی و شهیدان پاک 16 آذر و همه شهدای استاد، دانشجو و جانبازان و آزادگان سرافرازی که دانشگاه به اسلام عزیز و ملت ایران اسلامی تقدیم کرده است این روز بزرگ را به همه دانشجویان و دانشگاهیان تبریک عرض کرده و ابراز امیدواری کرده است با تکیه بر همت شایسته دانشجویان عزیز و جامعه علمی، زمینه ساز توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز