خبرگزاری کار ایران

معاون فنی منابع طبیعی استان تهران عنوان کرد

اجرای پروژه‌های آبخیزداری با رویکرد جامع نگری در حوزه‌های آبخیز

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۳۲

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اجرای پروژه‌های آبخیزداری با رویکرد جامع نگری در حوزه‌های آبخیز خبرداد.

به گزارش ایلنا، سید علی عظیمی افزود: یکی از شاخص‌های اصلی در انتخاب حوزه‌های آبخیز برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان داری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی جامع نگری در حوزه های آبخیز بوده است.

وی به ارکان اصلی ظرفیت‌های جامع‌نگری در حوزه‌های آبخیز اشاره کرد و اظهار داشت: انسجام سازمانی دستگاه‌های تأثیرگذار و تأثیرپذیر، استعداد سرزمین بر اساس مطالعات آبخیزداری و مشارکت مردمی از ارکان اصلی ظرفیت‌های جامع نگری در حوزه‌های آبخیز است.
وی همسوئی و همراهی دست اندرکاران و مردم را در توسعه بخش آبخیزداری بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت مردم در تمامی مراحل اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان داری از مؤلفه‌های مهم مورد نظر در پروژه‌های در حال اجرا است.
 
عظیمی با بیان اینکه امسال و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی عملیات بیولوژیکی در سطح 9600هکتار در 6 شهرستان استان تهران به مرحله اجرا در آمده است یادآور شد: این عملیات که شامل کپه‌کاری، بذرکاری، نهالکاری، احداث هلالی‌های آبگیر توام با بذرکاری و حفاظت و قرق است در 10 زیر حوزه آبخیز استان تهران اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز