خبرگزاری کار ایران

"از من بپرس" راهنمای مردم در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۴۱

دبیر بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد گفت : سالن های نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد، میزبان غرفه " از من بپرس" شده تا برای راهنمایی مردم و کتابخوانان در نمایشگاه بزرگ کتاب مشهد، محیا باشد.

به گزارش ایلنا از مشهد، افشین تحفه‌گر اظهار کرد: بیش از ٧٠٠ ناشر مستقل و نمایندگی در زمینه‌های مختلف تازه‌های نشر خود را ارائه داشته‌اند و برای اینکه مردم به‌راحتی بتوانند از کم و کیف این حرکت بزرگ فرهنگی آگاه شوند و هنگام مراجعه سردرگم نباشند، نقشه راهنما، جداول سالن‌ها به تفکیک و همچنین جستجوی اینترنتی را در فضای نمایشگاه کتاب مشهد راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به شهروندان، دانشگاهیان و اصحاب فرهنگ و ادب و هنر توصیه می‌شود برای انتخاب منابع مورد نیازشان اول به غرفه "از من بپرس" در نمایشگاه مراجعه و پس از آن به غرفه‌های خرید کتاب مراجعه کنند تا از این طریق از نحوه جایگزینی ناشران و کتاب‌های مورد نیازشان به‌راحتی مطلع شوند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سالن‌های عطار به ناشران دانشگاهی، حقوقی، پزشکی، کمک آموزشی و درسی، هنر، زبان و بین‌الملل، سالن بهار برای رسانه‌های دیجیتال، سالن فردوسی ناشران عمومی و مذهبی، ابوسعید کودک و نوجوان و سالن  b١ شهرداری مشهد، سالن مولوی به مطبوعات و خبرگزاری‌ها و دوستداران کتاب همچنین سالن b٢ به بانک شهر برای فروش بن کتاب در نظر گرفته شده تا این تفکیک بتواند مخاطبان را بر حسب نیازهایشان راهنمایی و به همان جایی راهنمایی کند که لازم به خرید هستند.

وی در پایان با اعلام اینکه فعالیت این حرکت فرهنگی از دوم آذر رسما شروع و همه روزه از ساعت ١٥ تا ٢١ تا هشتم همین‌ماه ادامه دارد، گفت: حضور غرفه‌هایی چون آستان‌قدس، حوزه علمیه و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و دیگر ادارات و سازمان‌ها نیز در این مسیر ما را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز