خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت استانداری خراسان رضوی:

باید بیش از پیش در مسیر رشد و تقویت کتب مرتبط با فرهنگ رضوی گام برداریم

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۴۲۰

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: باید بیش از پیش در مسیر رشد و تقویت کتب مرتبط سیره و فرهنگ رضوی و سبک زندگی امام رضایی گام برداریم و خوشبختانه در شاخص‌ها و آمارها هم از همه جهات بالاتر هستیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا قامتی اظهار کرد: کتاب مهمترین پایه و اساس رشد هر جامعه بوده و برگزاری نمایشگاه کتاب تاثیر بسیار زیادی در باورپذیری مردم به نکات آموزنده این یار مهربان و نیز افزایش زمان و میزان مطالعه دارد.

وی افزود: جمعیت مخاطب ما باید دسترسی آسانی به کتب و متون موردنیازشان داشته باشند و در بحث رسانه‌های دیجیتال هم با توجه به رشد تکنولوژی باید افزایش آگاهی‌رسانی از این طریق را داشته باشیم و خوشبختانه جوانان نخبه و دانشمند خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و غیره ورود خوبی داشته‌اند، اما در حوزه‌های امنیتی به جهت ملاحظاتی که دارد چیزی مشاهده نشده است، گرچه اقدامات شاخص بسیار زیادی انجام شده که صرفاً به خاطر امنیتی بودن آن اعلام نمی‌شود و به معنای کوتاهی و کم‌کاری صورت گرفته در این حوزه نیست.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مردم بنیاد توسعه هر جامعه‌ای هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با راه‌اندازی شوراهای مشورتی بانوان، جوانان، نخبگان و غیره ارتباط بسیار خوبی میان مردم و مسئولان برقرار شده است و به دنبال ایجاد شوراهای جدید همچون شورای نویسندگان و ناشران هم هستیم و باید بستر اجتماعی شدن کلیه اقدامات فراهم شود و معتقدیم هر اقدامی که اجتماعی شود موفق است.

قامتی تصریح کرد: نیازمند ارتباط و تعامل بیشتری در حوزه رسانه در بخش‌های محتواها، کارکردها و ارتباط موثر با روابط عمومی‌ها هستیم تا اقدامات دولت به خوبی منعکس شود و افزایش امید در مردم مشاهده شود، چیزی که مورد تاکید همیشگی مقام معظم رهبری بوده و هست.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی پایتخت معنوی ایران است و انتظارها از این استان که سالانه میزبانی شایسته‌ای از میلیون‌ها زائر امام رضا(ع) دارد بسیار بالا است، بیان کرد: باید بیش از پیش در مسیر رشد و تقویت کتب مرتبط سیره و فرهنگ رضوی و سبک زندگی امام رضایی گام برداریم و خوشبختانه در شاخص‌ها و آمارها هم از همه جهات و لحاظ‌ها بالاتر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز