خبرگزاری کار ایران

مسعودی به ایلنا خبر داد؛

انتخاب سرپرست برای استانداری فارس/ تاکید وزارت کشور بر انتخابات استاندار غیربومی

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۰۰

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: قرار بر این شده که از میان دونفر از معاونان استاندار یک سرپرست انتخاب شود تا تصمیم قطعی گرفته شود که این معاونان آقایان رحیمی و رحمانی هستند.

اصغر مسعودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا با اشاره به اجرایی شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: اسماعیل تبادار که مشمول این قانون می‌شود باید استانداری فارس را ترک کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس تاکید کرد: گزینه‌هایی مطرح است اما قرار بر این شده که از میان دونفر از معاونان استاندار یک سرپرست انتخاب شود تا تصمیم قطعی گرفته شود که این معاونان آقایان رحیمی و رحمانی هستند. قرار بود فردا جلسه شورای عالی اداری استان برگزار شود که کنسل شد. وزارت کشور هم هنوز گزینه‌های اصلی را برای مشورت به ما معرفی نکرده است.

یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس و عنایت‌الله رحیمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس هستند.

علی اکبری نیز در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار کرد: دولت برای انتخاب استانداران جدید با مجمع نمایندگان استان فارس جلسه‌ای نداشته است، اما وزارت کشور بر اجرای لایحه غیربومی اصرار دارد و می‌گوید استانداران غیربومی انتخاب شوند اما نمایندگان بر انتخاب استاندار بومی تاکید دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز