خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در مراسم افتتاح بیمارستان و زایشگاه مادر:

سرانه‌‌‌‌های درمان مشهد منصفانه بسیار پایین است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۳۶۷

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: نگاه شورای شهر و شهرداری مشهد به موضوع بهداشت وسلامت قابل تقدیر است.

 

به گزارش ایلنا از مشهد، سید حسن قاضی‌‌‌‌زاده هاشمی، امروز در مراسم افتتاح بیمارستان و زایشگاه مادر که با حضور شهردار منتخب و رئیس شورای شهر مشهد برگزار شد با تقدیر از نگاه شورا و شهرداری مشهد به حوزه بهداشت و سلامت گفت: خوشبختانه هر جا که دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیازمند یاری بوده و از شورا و شهرداری مشهد در خواست مساعدت داشته است، از هیچ کمکی مضایغه نکرده‌‌‌‌اند.

وی اضافه کرد: این نگاه شورای شهر و شهرداری مشهد در حالی که برخی ایجاد مشکل می‌‌‌کنند، جای سپاس و تقدیر دارد زیرا مردم اگر خواسته‌اند که ما سرکار باشیم برای این است که گره‌‌‌ای از کارشان باز کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه همه باید به حوزه سلامت کمک کنند، اظهار داشت: شهر مشهد استعداد زیادی دارد و آنهایی که دنبال سود هستند، بهترین شهر برای سرمایه‌‌‌‌گذاری مشهد است و اگر این سرمایه‌‌‌گذاری با رعایت حق مردم وبرای خدمت به مردم باشد هم دنیا را داریم وهم آخرت را.

قاضی‌‌زاده هاشمی ادامه داد: با وجود زحمات و تلاش‌‌‌‌های چشمگیر و قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گرفتاری و مشکلات زیادی در حوزه فضا و کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان مشهد داریم که باید برای رفع آنها سرانه‌‌‌‌های بهداشت و درمان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرانه‌‌‌‌های درمان مشهد منصفانه نیست و بسیار پایین است و تلاش‌ها و پیگیری‌‌‌‌های ما برای افزایش آن نتیجه‌‌‌‌ای نداشت لذا نمایندگان خراسان رضوی به ویژه نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی باید افزایش سرانه‌‌‌‌‌های بهداشتی و درمانی مشهد را از طریق مجلس پیگیری کنند.

لازم به ذکر است پس از مراسم رسمی افتتاح بیمارستان و زایشگاه مادر، طرح توسعه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با حضور سید حسن قاضی‌‌‌‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، محمدرضا کلایی شهردار منتخب مشهد و محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد افتتاح و به بهره‌‌‌برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز