خبرگزاری کار ایران

احمد مرادپور:

شهرستان پلدختر استعداد بحران را دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۵۴۱

معاون استاندار لرستان گفت: شهرستان پلدختر استعداد بحران را دارد زیرا در خروجی آب‌های استان قرار گرفته و مستعد سیل و سیلاب است.

به گزارش ایلنا از لرستان، احمد مرادپور که امروز به اتفاق مدیرکل بحران وارد پلدختر شدند، در جلسه ستاد بحران این شهرستان گفت: بحران طبیعی است و خاص کشور ما و استان ما نیست، از این رو برخورد مناسب با بحران خسارات را کاهش می دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان افزود: از همه عزیزانی که دیشب زحمت کشیدند به‌ویژه فرماندار و شهردار پلدختر تشکر می‌کنم زیرا برای کاهش خسارت در این شهرستان وقت گذاشتند. پلدختر استعداد بحران را دارد زیرا در خروجی آب‌های استان قرار گرفته و مستعد سیل و سیلاب است.

مرادپور با بیان اینکه آمادگی برای مدیریت بحران مستلزم آگاهی از آسیب‌ها و ضعف‌هاست، افزود: جاده ارتباطی خرم آباد- پلدختر شب گذشته در سه نقطه به علت ریزش بسته شده بود و اگر جاده را راهداری نمی‌بست شاید خسارت جانی ایجاد می‌کرد.

وی افزود: از راهداری و پلیس راه استان در مدیریت بحران و بازگشایی جاده خرم‌آباد به پلدختر تشکر می‌کنم.

مرادپوراظهار داشت: سایت مسکن‌مهر پلدختر از حیث جانمایی و ساخت و رعایت اصول مهندسی ایراد دارد و به همین دلیل در معرض سیلاب است و با هر بارشی آب وارد منازل مردم می‌شود و طبقه‌های همکف آن نیز به جای پارکینگ به منزل تبدیل شده است. کانال مسکن‌مهر از حیث جانمایی دارای اشکال است زیرا جهت آب ۹۰ درجه تعبیه شده و خطرآفرین است و باید این مسیر اصلاح شود.

انتهای پیام/
الهیار محمودی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز