خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از اختتامیه جشنواره فیلم رضوی دریزد:

فیلمسازان جوان، جوایزجشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد را به خانه بردند

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۴۰

برگزیدگان بخش اصلی و جنبی فیلم‌های داستانی و مستند سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا،اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، از بین ٣١٤ اثر ارسالی به بخش داستانی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، ٤٥ اثر به بخش داوری راه یافتند که پس از داوری توسط آقایان محمدرضا اصلانی، مهدی نادری، احمد پهلوانیان، محمد حسین فرج و خانم طیبه فلکیان برترین ها معرفی شدند.

بر اساس نظر هیئت داوران جشنواره؛ تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و مبلغ ٨٠ میلیون ریال به فیلم "بازگشت" از استان گیلان به کارگردانی شهریار پورسیدجان اهدا شد. 

دیپلم افتخار و مبلغ ٦٠ میلیون ریال به فیلم "خوشحال و شاد و بیزارم" از استان تهران به کارگردانی ایمان برهانی تعلق گرفت.

همچنین در بخش داستانی، دیپلم افتخار و مبلغ ٤٠ میلیون ریال به فیلم "باربرها" از استان تهران به کارگردانی رضا حماسی  و دیپلم افتخار و تقدیر هیئت داوران از فیلم "مثل بچه آدم" از استان تهران به کارگردانی آرین وزیردفتری رسید.

 در بخش جنبی فیلم های داستانی، دیپلم افتخار و مبلغ ٣٠ میلیون ریال از طرف آقای موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران به فیلم برداری برای مجموعه کارهای امین راستجو از استان یزد تعلق گرفت.

دیپلم افتخار و مبلغ ١٠ میلیون ریال به فیلم "استخوان" از استان تهران به کارگردانی غلامرضا حیدری به خاطر رمزآفرینی در روایت ، همچنین دیپلم افتخار و مبلغ ١٠ میلیون ریال به طراحی صحنه فیلم"چتر خاکستری" از استان اصفهان به ملیکا غلامی، دیپلم افتخار و مبلغ ١٠ میلیون ریال به فیلم "لحظه آخر" از استان قم به کارگردانی جابر نوروزی بابت روایت عکاسانه در سینما و  دیپلم افتخار طراحی صحنه به فیلم "لباس سفید" از استان یزد به ابوالفضل سلیمی دربرزی اهدا شد.

در مراسم اختتامیه این رویداد هنری، مسئولان مختلف استان و هنرمندان حضور داشتند. تابش رئیس بنیاد سینمایی فارابی با تقدیر از سطح بالای فیلم ها تاکید کرد: هنرمندان عرصه سینما با زبان تصویر و دانش و تخصص، چهره متفاوت ایرانی اسلامی در طی ۴ دهه گذشته که روزها و سال های پرتلاطم و سختی را گذرانده ، به تصویر کشیدند.

این مراسم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و سایر نهادها برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز